
-ruokavalio on amerikkalaisten "fast food" ketjujen käsissä

-luokkatietoisuus---vähän niin ja näin


-venäjänkielentaito





Tätäkö on aito autokerho? Kaikenlainen "hauskanpito" pannaan ja keskitytään merkittävien teknisten erojen parissa puuhailuun.Lada-Jussi kirjoitti:sitten joskus Lada kerhosta tulee aito autokerho jossa vertaillaan erivuosimallien öljynmittatikkujen eroja ja kaikenlainen ryyppääminen ja rällääminen loppuu.... sitä tehdään sitten Kia ja Dacia kerhoissa
Kohta 1: Hyvä niin.Jaska HKI kirjoitti:-kerhossa ei ole tarkempaa pukeutumisohjeistusta![]()
-ruokavalio on amerikkalaisten "fast food" ketjujen käsissä![]()
-luokkatietoisuus---vähän niin ja näin![]()
![]()
-venäjänkielentaito![]()
![]()
![]()
![]()
nyt alkaa mennä skitsofrenian puolelle, kun AKE:n otteiden mukaan omistan CCCP ajoneuvon ja FIN ladansamarai kirjoitti:Jaska HKI kirjoitti:
-luokkatietoisuus---vähän niin ja näin![]()
![]()
niin, mä olen käsittänyt, että Ladakerhon kapitalistisiipi ajaa "sdelano v rossii" ja kommunistiporukka "sdelano b CCCP"![]()
; Tästä olisi ainakin hyvä lähteä ja näin se ainakin olisi ymmärrettävissä maalaisjärjellä
päivän uutistarjontaa arvausleikiksemme lainaten :Jaska HKI kirjoitti:-luokkatietoisuus---vähän niin ja näin![]()
![]()
onhan noita autokerhoja monen moisia, jotkut alfistit kerääntyy pukupäällä hienoon ravintolaan ja mersuilijat tekeevät varmaan samoin, mutta varmaan löytyy joku MB W123 kerho missä kokoonnutaan enemmän kansanomaisesti ryyppäämään (olettamuksia nämä vain on?)R-J kirjoitti:Tätäkö on aito autokerho? Kaikenlainen "hauskanpito" pannaan ja keskitytään merkittävien teknisten erojen parissa puuhailuun.Lada-Jussi kirjoitti:sitten joskus Lada kerhosta tulee aito autokerho jossa vertaillaan erivuosimallien öljynmittatikkujen eroja ja kaikenlainen ryyppääminen ja rällääminen loppuu.... sitä tehdään sitten Kia ja Dacia kerhoissa![]()
![]()
Näinhän tämä on ollut kuten Jussi kirjoitti. Olen juuri selaillut toisen omistamani automerkin harrastussivuja. Onhan siellä paljon hyödyllistä asiaa, muuta eipä juuri sitten mitään muuta.Lada-Jussi kirjoitti:onhan noita autokerhoja monen moisia, jotkut alfistit kerääntyy pukupäällä hienoon ravintolaan ja mersuilijat tekeevät varmaan samoin, mutta varmaan löytyy joku MB W123 kerho missä kokoonnutaan enemmän kansanomaisesti ryyppäämään (olettamuksia nämä vain on?)R-J kirjoitti:Tätäkö on aito autokerho? Kaikenlainen "hauskanpito" pannaan ja keskitytään merkittävien teknisten erojen parissa puuhailuun.Lada-Jussi kirjoitti:sitten joskus Lada kerhosta tulee aito autokerho jossa vertaillaan erivuosimallien öljynmittatikkujen eroja ja kaikenlainen ryyppääminen ja rällääminen loppuu.... sitä tehdään sitten Kia ja Dacia kerhoissa![]()
![]()
mutta tosi asiahan on että Lada Kerhossa kuitenkin enemmän on keskitytty juuri tähän olemiseen ja elämään. Lada tulee siinä sivussa se on se yhdistävä asia. moni varmaan eroisikin kerhosta jos siirryttäisiin enemmän autokeskeiseen meininkiin?
Ei kai se jennkiautoilu tuolloinkaan kovin suurten massojen harrastus ollut. Minusta nuorten autoon ym käytettävissä olevat varat ovat aina olleet rajalliset (toki poikkeuksiakin on aina ollut). Nuoret ovat ostaneet niitä, mitä edullisimmin saa. Eli noin 10 vuotta vanhoja perheautoja, joiden arvostus on ollut alimmillaan. Ovat käyttäautoiksi vanhoja mutta harrasteautoksi nuoria. Aikanaan brittiautot kuten Angliat, Cortinat ja Escortit olivat suosittuja. Myöhemmin taisivat saman kokoluokan japskit ottaa niiden paikan.,_,/ukka kirjoitti: Ei kenelläkään nuorella ole enää varaa hankkia oikealla 8koneella olevaa jenkkiä, toisin kuin polttoaine kriisin aikoihin 70-80 luvun vaihteessa. Nyt on jo huomattavissa esim. nivojen ja nappisfarmareiden hinnan nousu, josta seuraa että ne päätyvät pikku hiljaa vanhemmille ja vakavaraisimmille henkilöille.
,_,/ukka