CO 1,92 (sallittu 3,50)
HC 229 (sallittu 600)
CO2 13,30
O2 0,94 (sallittu 5,00)
Käy kuitenki aivan selvästi rikkaalla pakokaasujen hajusta päätellen, vaikka kone olisi suoraan ajosta ja normaalilämpöinen

Apukurkut eli hajottimet eli eng. auxiliary venturit on toki vaihdettavissa kaikissa ladan kaasareissa daazeista ozoneihin. Itse SISÄkurkut ei ole vaihdettavia koska ne on osa rungon valua. Jos niitä hajottimia irroittelee niin pitää pitää huoli siitä että ne istuvat tiukasti paikoilleen, nei eivät saa heilua yhtään.THI-900 kirjoitti:Onnittelut. Mitä maksoi muutoskatsastus?
Tässä kun nyt tossa viikolla yhden Daaz-Weberin kasailin, niin ajattelin että vois siihen pikkuhiljaa ostella oikeita suuttimia ja seosputkia. Malli on 2106-1107010 ja sen olis mahdollisesti tarkotus sopia 1500cc padan jatkoksi. Epäselvyyttää aiheuttaa apukurkut. Onko pikkukurkku ja apukurkku sama asia - kysyy tyhmä. Joku sanoi joskus että Daazissa apukurkut ei ole vaihdettavia, mutta kyllä tossa ainakin on. Siis jos apukurkku ja pikkukurkku on sama asia. Pikkukurkku on siis englannin kielellä mulle venturi, jos nyt auttaa ymmärtämisessä.
Jos kuitenkaan vaihtamainen ei ole mahdollista, niin onko kukaan koskaan koittanut näitä ajaa vaikka dremelin sylinterihiomanauhalla suuremmaksi. Tuleeko liian rososita pintaa tms? Aihio ei oo kovin kallis, joten ei haittaisi vaikka nyt meniskin vituralleen.
Tämä Daaz oli muuten vielä niitä vanhan liiton mehumaijoja, jossa oli kunnon suuttimet. 130 ykkösellä ja 140 kakkosella.
n.90e ihanan kallistaTHI-900 kirjoitti:Onnittelut. Mitä maksoi muutoskatsastus?