TV-ohjelmista
TV-ohjelmista
Noita televisiokanavia on ihan ilman satelliitteja sun muita maksukorttejakin riittävästi. Ja ohjelmatarjontaakin on. Mutta on siellä paljon ihan kakkaakin. Helpointa on tietenkin jättää huonot (omasta mielestä) ohjelmat katsomatta. Kuitenkin nämä mediapersoonat ja tv-ohjelmat tunkevat päälle vähän joka tuutista ja lööpistä.
"BB-Kyöstille tikku sormeen"
"Maajussi-Teuvo purki kihlauksen"
"Janita-Esterin ankea lapsuus"
Mistä ohjelmista tai kanavista sinä tykkäät ja mitä inhoat?
"BB-Kyöstille tikku sormeen"
"Maajussi-Teuvo purki kihlauksen"
"Janita-Esterin ankea lapsuus"
Mistä ohjelmista tai kanavista sinä tykkäät ja mitä inhoat?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Lada-Jussi
Re: TV-ohjelmista
enää ei ole tv:tä tullut katsottua, mutta yleensä parhaat ohjelmat on niitä missä esiintyy ITSE
ei vaan, kyllä jotain kotimaisia sarjoja kotikatsomoa ja sellasia voi olla joskus ikävä, mutta vähiten ikävöi kapitalistista mainostelevisiota ja kaikenlaisia tekstiviestipelejä mitä voi pelailla tv:n välityksellä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Re: TV-ohjelmista
Tervehdykset toivottelen.
Eihän niitä kaikkia kerkeä millään katsoa ja melkein samat ohjelmat ovat eri kanavilla, vaan eri aikoihin. Itse katson Emmerdalen ja murhaohjelmia. Mielelläni katselisin sellaisia ohjelmia kuin oli uusinta Turun teatterin 7veljestä. Kaikista mieluisinta katsottavaa olisi Baletit, mutta niitä ei tule kuin korkeintaan kerran vuodessa.
Eihän niitä kaikkia kerkeä millään katsoa ja melkein samat ohjelmat ovat eri kanavilla, vaan eri aikoihin. Itse katson Emmerdalen ja murhaohjelmia. Mielelläni katselisin sellaisia ohjelmia kuin oli uusinta Turun teatterin 7veljestä. Kaikista mieluisinta katsottavaa olisi Baletit, mutta niitä ei tule kuin korkeintaan kerran vuodessa.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
YLEn kanavat ja JIM kuuluvat ohjelmistooni.
yleensä kattelen subtv,jim,mtv MAX,ja discovery. ja yleesä tulee kateltua kaikki semmoset ohjelmat jotkai liittyy ajoneuvoihin ja ja poliisisarjat on toinen
subilta kattelen yleesä duutsonit.
autoton.. vielä
Mitä milloinkin tulee kateltua. Tällä hetkellä seuraan Selvityjät- ja Amazing Race-ohjelmia. En juuri muita. Satunnaisesti katson auto-ohjelmia, urheilua, uutisia, pilan päiten ohjelmia, piilokamera-ohjelmia...
Salkkareita inhoan vaikka olen itsekin ollut kolmessa jaksossa mukana repliikkien kera.. Sit tietty joku Kauniit ja rohkeat... (en tiedä, että vieläkö tulee).
Lisäkanavia ei ole tullut hankittua, kun ei nykyisiäkään ehdi katsella. Ja niihin ilmaisiin nykyisiin kuuluu TV1, TV2, MTV3. Nelonen, FST, Sub, Yle Teema, Voice, Urheilukanava ja Jim. Ne riittää tosi hyvin.
Salkkareita inhoan vaikka olen itsekin ollut kolmessa jaksossa mukana repliikkien kera.. Sit tietty joku Kauniit ja rohkeat... (en tiedä, että vieläkö tulee).
Lisäkanavia ei ole tullut hankittua, kun ei nykyisiäkään ehdi katsella. Ja niihin ilmaisiin nykyisiin kuuluu TV1, TV2, MTV3. Nelonen, FST, Sub, Yle Teema, Voice, Urheilukanava ja Jim. Ne riittää tosi hyvin.
Romurallin etuvetoluokan Suomen Mestari 2008 ja 2010. Hopeaa 2007 ja 2009
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Urheilukanavan MestisLähetykset ovat huippuja. Niihin on panostettu. Loistava ja todella asiantunteva selostaja Anssi Ritari, jäätävä analyytikko Petteri Sihvonen. Kaikki loppuottelut näytetään. Tässä on muilla jääkiekkoa näyttävillä kanavilla oppia otettavana. Turhat löpinät ja LätkäLätkytys pois ja asiaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Joskus tulee kateltua esim: CSI, Simpsonit, historia ohjelmia, hurjia poliisivideoita,kotimaisia sarjoja esim metsolat. Ei montaa tuntia tule mulla katottua ohjelmia.
Big Brother on yksi turhimmista ohjelmista, en tajua tollaista roskaa...
Offtopiccina: Kuka teistä vastustaa TV lupamaksua ? sehän on vaan ylen kanavista eikö? ja muut kanavat sitten maksavat ohjelmansa mainoksilla ja maksulliset kk maksuilla. Ja jos mulla on vaikka canal + enkä kato yhtään ylen ohjelmia silti tulee tv-lupa maksu. Tähän tarvitsisi tulla uudistus, jos ei maksa ylen kanaville ni niitäkää ei pitäis näkyä, eikä ottaa vaan maksua vaikka ei kattoiskaan minuuttiakaan vuodessa.
Big Brother on yksi turhimmista ohjelmista, en tajua tollaista roskaa...
Offtopiccina: Kuka teistä vastustaa TV lupamaksua ? sehän on vaan ylen kanavista eikö? ja muut kanavat sitten maksavat ohjelmansa mainoksilla ja maksulliset kk maksuilla. Ja jos mulla on vaikka canal + enkä kato yhtään ylen ohjelmia silti tulee tv-lupa maksu. Tähän tarvitsisi tulla uudistus, jos ei maksa ylen kanaville ni niitäkää ei pitäis näkyä, eikä ottaa vaan maksua vaikka ei kattoiskaan minuuttiakaan vuodessa.
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
- veli alexei
- Moderaattori
Olen samaa mieltä, että aika kehnoksi on mennyt television ohjelmat. Uusintoja on aivan pirusti (siis esim. jotkut leffat ja sarjat uusitaan vähän väliä). Sitten toinen innostus on nämä tosi-tv hommat. Jos ei homoseksuaalit ole nyt stailaamassa sun asuntoa tai uusimassa vaatekaapin sisältöä, niin kyllä joku julkisuudenkipeä emäntä esittelee kännissä silikoonitissejään suljetussa talossa tai sitten jostain on kameroiden eteen pyrähtänyt ilmiselvä pyrkyri, jolle äiti ja kaverit ovat aina sanoneet, että hän osaa laulaa. Viimeksi mainittu sitten itkee ja valittaa useita päiviä lööpeissä, kun ilkeät tuomarit sanoivat, että hän ei osaa muka laulaa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.