Nyt on itselläkin ihan käyttökokemuksia laitteesta, aiemmat jutut on kirjoitettu asennuskokemusten ja mutu-tuntuman pohjalta
Auto on Samara 1,5i Bosch ruiskulla vm. 2000 5-ovinen ja korkealla kojetaululla
* kojetaulussa on valmispaikka BK-16:lle, ja aiemmin mainitusta poiketen löytyy myös valmis 4-napainen liitin, joka tosin on pykälää korkeammalla, eli jää mahd. radion taakse ja johdot täytyy pujotella radion sivusta ja kytkeä radion takana, koska tietokoneen takana ei ole tilaa kytkennöille
* liittimen navat kannattaa tarkistaa sillä alkuperäisessä ohjeessa luki navat ylösalaisin, eli tarkista varmuudeksi mistä tulee jatkuvavirta, mikä on maa ja mikä tulee virtalukon ohjauksella, ohjeessa luki väärin, mutta pistokkeiden johdotus oli oikein eli 4-napainen suoraa 4-napaiseen (ja valkonen diagnostiikkapistokkeelle)
* kuten on todettua euro-2 mallissa kulutus näyttää aikalailla oikeaa, euro-3 malleissa kuulemma näyttää liikaa, tosin tankillisella BK-16 kadottaa litran vähemmän kuin tankista oikeasti häviää
* kierroslukumittari näyttää 3000 ja silloin BK-16 näyttää 2920 r/min
* 28,5 km:n matkalla sekä mittariston osamatkamittari, että BK-16 näytti tasan samaa lukemaa
* ajonopeus on sama mittarissa ja BK-16:sta, tosin molemmissa 7 km/h liian paljon verrattuna tienvarren nopeusnäyttöön (gprs:n kanssa en ole kokeillut)
* kolme viikkoa ollut laite kiinni ja vielä ei ole aiheutunut ongelmia ajoneston kanssa, euro-2 malleissa on näitä ongelmia havaittu, toisinaan jo heti asennuksen jälkeen.