Nippusiteelläkö ne nykyään laitetaan rekisterikilvet kiinni Lada kulkee kovaa ja kiihtyy niin äkkiä että kilvet lähtee herkästi ja onhan ne helpompi irroittaa kun pujottaa vain pois http://www.nettiauto.com/lada/110/2442363
Liikennekäytöstä poistetuista autoista joskus irrotetaan kilvet, jottei niitä niin helposti otettaisi vahingossa koeajoon tms. Valokuvausta varten ne voi sitten kiinnittää tilapäisesti vaikka nippusiteillä.
1500i kirjoitti:Nippusiteelläkö ne nykyään laitetaan rekisterikilvet kiinni Lada kulkee kovaa ja kiihtyy niin äkkiä että kilvet lähtee herkästi ja onhan ne helpompi irroittaa kun pujottaa vain pois http://www.nettiauto.com/lada/110/2442363
Räsäsen Vesalta varastetaan joka vuosi 2-3 autoa tuolta liikkeen pihasta, olisikohan sillä jotakin merkitystä asiaan.
Lukihan siellä nuo lasit katsoin jo että kaikki vakiona oleva olikin lueteltu paitsi "erikois" maalaus ja lasien tummennus vaikka näkeehän sen kyllä itsekin. http://www.nettiauto.com/lada/niva/2471558
Tossa taannoin ajettiin ton saman 'autokaupan' ohi ja kun siellä näky 1 kiinnostava artikkeli niin heitettiin ympäri ja käytiin pihassa ja todettiin että useimmissa autoissa siellä oli kilvet nippusiteillä kiinni.
Tää on taas näitä juttuja, jotka saa kranssin kiristään mun päätä. Jos laitetaan kuva ja myydään siinä kuvassa olevaa autoa, niin ei saa sanoa että kuvan joku osa ei kuulu hintaan.
21013 1200L/1700 '87 RedBull & 2101 1200 '74 Kopeeka Classic & 21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne