RAKASTUMINEN
Re: RAKASTUMINEN
Aika vaihtelevan laatuisia kuvia tuossa Samarain linkissä.
Minun ehdottomia suosikkejani olivat ne ZIMin sisäkuvat.
Aikamoinen kontrasti on lällyjen limokuvien ja sen nuorenparin piikkinokkamossen kuvan välillä. Kumpi sitten lie sitä oikeaa rakkautta.
Minun ehdottomia suosikkejani olivat ne ZIMin sisäkuvat.
Aikamoinen kontrasti on lällyjen limokuvien ja sen nuorenparin piikkinokkamossen kuvan välillä. Kumpi sitten lie sitä oikeaa rakkautta.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Samara87/88
Rakkaus -vältettävä jos mahdollista (linnunradan käsikirja liftareille)
köhmä on kyyninen
köhmä on kyyninen

Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
No joo, mutta minulla on myös kompetenssia sanoa noin.
Sitä vaan on aikojen saatossa oppinut näkemään, että sillä rakkaudella näyttää olevan aivan oma hintansa. Kaikkeahan ei tietysti voi rahalla mitata...
Eipä niitä kaikkia ovia ole omalta kohdaltanikaan täysin suljettu, sillä ihastunhan aina johonkin melkein päivittäin (viimeksi Virolaisiin!)
Siihen todelliseen rakkauteen on vaan aika vaikea uskoa nykypäivänä, valitettavasti näin.
Sitä vaan on aikojen saatossa oppinut näkemään, että sillä rakkaudella näyttää olevan aivan oma hintansa. Kaikkeahan ei tietysti voi rahalla mitata...
Eipä niitä kaikkia ovia ole omalta kohdaltanikaan täysin suljettu, sillä ihastunhan aina johonkin melkein päivittäin (viimeksi Virolaisiin!)

Siihen todelliseen rakkauteen on vaan aika vaikea uskoa nykypäivänä, valitettavasti näin.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
- Lada Scandinavia
Ihastus on yleensä hetkellistä, voi olla ihastunut monta vuottakin, mutta Rakkaus on upeinta mitä voi olla ihmisen elämässä.
Rakkautta ei voi ostaa, eikä myydä ja Rakkaus ylittää kaikki rajat.
Rakkaus tai rakastuminen voi kestää koko eliniän.
Rakkautta ei voi ostaa, eikä myydä ja Rakkaus ylittää kaikki rajat.
Rakkaus tai rakastuminen voi kestää koko eliniän.
- lada-juntti
Rakastuminen kuuluu nuorille ihmisille, yli kolmekymppisten ei kannata alkaa pelleilemään "rakastumisella". Ja sitten nelikymppisenä "se" lakkaa toimimasta, joka on tietyllä tapaa helpotus, ettei "se" enään ohjaile miehen tekemisiä.
Hommaa kuvaa hienosti tämä kasku:
20 vuotias, 30 vuotias ja 40 vuotias mies viettää lauantai-iltaa kesämökillä järven rannalla. Vastarannalla ui kolme upeaa nuorta naista ilkosillaan ja kisailee rannalla.
20-vuotias: " uidaan tuonne noiden neitosten seuraksi!"
30-vuotias: " ei jaksa, soitetaan niille kännykällä ja käsketään ne tänne"
siihen 40-vuotias kuittaa: " mitä turhaa, nähdäänhän me ne täältäkin!"
Hommaa kuvaa hienosti tämä kasku:
20 vuotias, 30 vuotias ja 40 vuotias mies viettää lauantai-iltaa kesämökillä järven rannalla. Vastarannalla ui kolme upeaa nuorta naista ilkosillaan ja kisailee rannalla.
20-vuotias: " uidaan tuonne noiden neitosten seuraksi!"
30-vuotias: " ei jaksa, soitetaan niille kännykällä ja käsketään ne tänne"
siihen 40-vuotias kuittaa: " mitä turhaa, nähdäänhän me ne täältäkin!"
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Minulla on VedenPitävä suunnitelma. Olen noita Rakasteluttumiasia harrastanut aikanaan intohimoisesti. Liiankin kanssa.
Nyt pidetään sellainen linja, että elellään niin itsenäiseti ja itsepäisesti kuin mahdollista siihen asti kun olen varma, etten koko lopputaipaleellani Tarvitse välttämättä ketään tuohon nurkkiin pyörimään.
Sitten siinä 50korvilla aletaan katselemaan itselle sellaista 25+ kumppania. Ja tähän on kaikkia osapuolia hyödyttävä syy ja etenkin sitä toista osapuolta hyödyttävä.
Ensiksikin tämän ikäinen kumppani on vielä hieman sopeutumiskykyinen kuten minäkin taas tuossa iässä alan olla. Lempeä ja hymyillen hymähtelevä olen kaikenlaiselle turhuudelle. Toiseksi tuossa iässä tiedän, että jaksan olla saman kumppanin kanssa koko loppuelämäni. Ja tuo toinenkin jaksaa olla minun kanssani minun loppuuni asti, koska en usko eläväni LiianKauan tuon jälkeen. Ja mikä tärkeintä: Kumppanilleni jää minun jälkeeni vielä mahdollisuus aloittaa aivan uusi elämä, oma uusi elämä, koska hän on silloin vielä nuori ja vasta Parhaassa iässä.
Näin sitä tehdään PerheSuunnittelua. Ei hullumpi suunnitelma vaikka älyttömältä voi tämän ensivaikutelma olla. Mutta kun ajattelee tarkemmin, saattaa tämä suunnitelma olla kaikkia ajatellen aivan upea ja Kaunis. Katsotaan onnistunko.
################
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
#################
Nyt pidetään sellainen linja, että elellään niin itsenäiseti ja itsepäisesti kuin mahdollista siihen asti kun olen varma, etten koko lopputaipaleellani Tarvitse välttämättä ketään tuohon nurkkiin pyörimään.
Sitten siinä 50korvilla aletaan katselemaan itselle sellaista 25+ kumppania. Ja tähän on kaikkia osapuolia hyödyttävä syy ja etenkin sitä toista osapuolta hyödyttävä.
Ensiksikin tämän ikäinen kumppani on vielä hieman sopeutumiskykyinen kuten minäkin taas tuossa iässä alan olla. Lempeä ja hymyillen hymähtelevä olen kaikenlaiselle turhuudelle. Toiseksi tuossa iässä tiedän, että jaksan olla saman kumppanin kanssa koko loppuelämäni. Ja tuo toinenkin jaksaa olla minun kanssani minun loppuuni asti, koska en usko eläväni LiianKauan tuon jälkeen. Ja mikä tärkeintä: Kumppanilleni jää minun jälkeeni vielä mahdollisuus aloittaa aivan uusi elämä, oma uusi elämä, koska hän on silloin vielä nuori ja vasta Parhaassa iässä.
Näin sitä tehdään PerheSuunnittelua. Ei hullumpi suunnitelma vaikka älyttömältä voi tämän ensivaikutelma olla. Mutta kun ajattelee tarkemmin, saattaa tämä suunnitelma olla kaikkia ajatellen aivan upea ja Kaunis. Katsotaan onnistunko.
################

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
Tuolla puhuttiin Naimisiin menosta ja LastenSaamisesta. Miten ne liittyvät yli nelikymppisenä Rakastumiseen? Selittäkää tyhmälle 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- lada-juntti
nAineN,KäsiTTimäTön Otus% MieheN " se " ohjaa NaIsen pöKsyjen Alle tökkiMään. Sellaasta miehen elämä on¤
Lata saTakymmPi seisoo Ninnikukn faLLos PaikalLaan ajoKyvyttömänNä. Ei seiSO, niinKU MiieHen elämä on WanhemMitien
Lata saTakymmPi seisoo Ninnikukn faLLos PaikalLaan ajoKyvyttömänNä. Ei seiSO, niinKU MiieHen elämä on WanhemMitien
- lada-juntti
Ylläoleva oli kirjoitettu parin saunakaljan jälkeen... tuollaista se teettää. Toisaalta, täyttä asiaa.
- Lada-Jussi
mä löysin viikonloppuna mukavan tyttöystävän, ei mäkätä eikä valita, haluaa aina kun minäkin, oli vielä suht edullinenkin, se vähän häiritsee kun jalat ei paljon taivu, vaikea saada esim. autoon istumaan.

- Lada-Jussi
välillä tulee käytyä muuallakin kuin abc:llä 

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Nyt olet ilmeisesti löytänyt jonkun kihtisen vanhan mummon. Onko rikaskin?Lada-Jussi kirjoitti:se vähän häiritsee kun jalat ei paljon taivu, vaikea saada esim. autoon istumaan.
- Lada-Jussi
toi on ihan köyhä, nuori sentään, mutta ei edes vaatteita ja makaa vaan suu auki laiskanaPECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Nyt olet ilmeisesti löytänyt jonkun kihtisen vanhan mummon. Onko rikaskin?Lada-Jussi kirjoitti:se vähän häiritsee kun jalat ei paljon taivu, vaikea saada esim. autoon istumaan.

- PöyhöinKuusaalt
Nyt nyt Poijaat Panette! vakavan asssiiijan ihan levottomaks. Varokaaha nyt vähän kun täällä ei ole tuota ikärajaakaan.
Niin ja millaisen maineen me taas saamme.
Hyi Teittii, sano isä enne Meittii.
Niin ja millaisen maineen me taas saamme.

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?