Oletko koskaan itse soittanut jotain soitinta?

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
lada-juntti

Oletko koskaan itse soittanut jotain soitinta?

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

Elikkä oletko harrastanut elävän musiikin tuottamista jollakin musiikki-instrumentilla. CD-soittimet ym. ei kelpaa vastaukseksi.

Itte olen soittanut kampaa ja paperia, kazoota, huuliharppua, nokkahuilua, savikukkoa, paineilmaporakonetta, kurkkupurkkia, pöydänkantta,
200 litran metallitynnyriä, tamburiinia, vauvanhelistintä, kaikkia kitaroita klassisesta hevikirveeseen, bassoa nauhoilla ja ilman, rumpuja, pianoa ja sähköisiä kosketinsoittimia sekä sokerina pohjalla: olen myös soittanut Lada 110 henkilöautoa ( siitä löytyy monenlaista perkussion-soundia)

Nykyään soittelen enään pöydänkantta tai tuplabasaria nojatuolissa istuen ilman rumpusettiä. Toki kuuntelen mielelläni muiden tekemää musiikkia.

howabout you, elikkä kuinkas sinä?
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Ukki

Re: Oletko koskaan itse soittanut jotain soitinta?

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
Olen soittanut Barytontorvea, Vetopasuunaa, Harmonikkaa. Nyt soitan Harmonikkaa ja Trumpettia. Soitantoni ei enää ole esittämiskelpoista, mutta aikani kuluksi ja kuulijoiden kuisaksi menen "rääkkäämään" jompaa kumpaa soitinta. Tosin ilmoitan tästä äänenmuodostus aktiosta etteivät samassa huoneistossa olijat luulisi palovaroittimen hälytykseksi tai katon sortumiseksi.
Olen jossakin tarinassa kertonut koko musiikillisen tarinani, en vain muista, että missä jutussa ja milloin, kuitenkin tällä vuosituhannella ja Lada-forumilla.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Joskus olen soittanut pianoa ja kitaraa. Kumpikaan ei oikein alkanut oikeasti sujumaan vaikka suht hyvän korvan omaankin. Nykyään vain kritisoin muita.
Vauhdin tae - alamäki
Tatu Waloranta
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Tatu Waloranta »

Rumpuja ja kitaraa, tällä hetkellä vain kitaraa, omaksi iloksi ja muiden kauhuksi :lol:
Rockabilly, 50´s RocknRoll ja Rautalanka tyylillä, tai ainakin yritys on kova :)
UAZ 31512 4x4 Cabriolet vm. 1988 Off-Road
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
Vastaa Viestiin