LADA 117 STW tai muut uudemmat ladat.

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
madwriter

LADA 117 STW tai muut uudemmat ladat.

Viesti Kirjoittaja madwriter »

Niin, 6 vuotta rahaa säästäneenä on jo rahaa ihan kunnon autoon :lol: . Vielä en ole autoa omistanut,sillä olen pyrkinyt säästämään rahaa mahdollisimman paljon,että saisi sitten kunnon auton :D . Mutta siis,silmääni iskeytyi lada 117 stw,kauko-ohjattu k.lukitus,sähkölasit,2 turvatyynyä ABS jarrut,ohjaustehostin.Varustelu vaikuttaa olevan ihan OK. Ja hintakin kohtuullinen 12 990€. Kaverin isällä on ollut monta ladaa,viimeisin 110 oli täys vikapesä :( . Mutta onko nuo uudemmat ladat parempia laadultaan? Jostain olen kuullut että 2006- 110 mallit olis kestävimpiä ku vanhemmat 110 :o . On mielestäni ihan laadukkaan oloinen auto,ainakin kuvien perusteella :D . Olen kyllä melkoisen varma,että tuolla pääsis paremmin huonojakin teitä menemään,kun jollain esim.japsilla :lol: . En nyt tahdo aliarvioida mitään merkkiä,en en :D . Tuossa olis 2 vuoden takuu ilman km.rajotusta. Ihan riittävä takuu :) .
Viimeksi muokannut madwriter, 16.5.2009 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Re: Lada 117stw,kalina farkku

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Mies, jolla ei ole ennakkoluuloja.
Onnittelen.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
madwriter

Pavlovits kirjoitti:Mies, jolla ei ole ennakkoluuloja.
Onnittelen.
Kiitos,mielestäni ladoissa ei ole kyl kovin vikaa. Kaverin isän 110 oli vikoja,mutta huolto silti pelas ja palvelu hyvää :D . Joissain asioissa olen räväkkä ja ennakkoluuloton,tää yksi niistä :lol: . Iltasanomat koeajaa heti tilaisuuden tullen. Saas nähdä miten ladalle käy kun kumminkin startissa se sit koeajetaan :D . Jos delta-auto rupeis tuomaan porrasperä kalinoita ni vois mennä kaupaksi :D . Vois iäkkäämmästä ikäpolvesta löytyä paljonkin kiinnostuneita siihen porrasperään :D . Ja tietysti muustakin polvesta :)
4stroke

Viesti Kirjoittaja 4stroke »

eipä kukaan uskalla tänne kirjoitella kalinan käyttökokemuksia, turhanpäiväisiä bongaus juttuja täältä kyllä löytää. itsekin olen niitä odotellut vaikka en ole autoa ostamassakaan.
madwriter

4stroke kirjoitti:eipä kukaan uskalla tänne kirjoitella kalinan käyttökokemuksia, turhanpäiväisiä bongaus juttuja täältä kyllä löytää. itsekin olen niitä odotellut vaikka en ole autoa ostamassakaan.
Niin. Jos kukaan ei uskalla kirjottaa,ni sit on kyl jotai pahasti vialla :lol: . Tietysti onhan tossa 2v takuu ilman kilometrirajoitusta :D . Yks vaihtoehto on kyl sit Fiat Albea,mutta on sit varustelultaan kyl melkone auto :lol: . Ladassaki enemmän varusteita :lol:
Yogi
Ylläpito

Re: LADA 117 STW tai muut uudemmat ladat.

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Seuraava kysymys kuuluu, mahtaako kellään täällä kirjoittavista ylipäänsä olla Kalinaa? Olen viime vuosien kokoontumisissa nähnyt tasan yhden Kalinan ja muistaakseni yhden tiedän, joka täälläkin on kirjoitellut, jolla on Kalina, mutten muista nimimerkkiä. Fiiat Alpertissa on aika hassu mittaristo, joka muistuttaa sellaisia 80-luvun patteriautopelejä, joissa on ratti, vaihde ja ruutu. Odotamme innolla, mitä Wartburg-suunnassa tapahtuu...
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Vastaa Viestiin