lada 2105 -81 2,0 tc turbo....

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
1800tc
Viestit: 114
Liittynyt: 6.1.2006 18:54
Paikkakunta: mikkeli

lada 2105 -81 2,0 tc turbo....

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Tollaista tullut kyhättyä ja paranneltua... :)

tällä hetkellä uusi kone paikallaan ja loppusilausta vaille...

kone alakerta turbo croma joka pystytetty...kansi pystykoneesta.... :)

alakerrassa wössner-takomännät 0,60mm ylikoossa+spm h-profiilikanget.

kansi 43,5/36 ventiileillä+virtasen turbo nokilla...


Kuvia vuosien varrelta tähän päivään.

http://s103.photobucket.com/albums/m131/lampinen/
lada 2105 -81 2,0 tc turbo ic.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: lada 2105 -81 2,0 tc turbo....

Viesti Kirjoittaja START »

asiallista.
mitkäs jarrulevyt kuvissa pyörii? ja onkos satulat ladasta?
ja mimmonen fööni siihen tulee?
lisää saa kertoa, kyllä täällä asiasta kiinnostuneita on :wink:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
kapa
Viestit: 1205
Liittynyt: 26.9.2003 21:29
Paikkakunta: Riihimäki

Re: lada 2105 -81 2,0 tc turbo....

Viesti Kirjoittaja kapa »

Jarrusatulat ainakin näyttää kovasti volvolaisilta.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Avatar
1800tc
Viestit: 114
Liittynyt: 6.1.2006 18:54
Paikkakunta: mikkeli

Re: lada 2105 -81 2,0 tc turbo....

Viesti Kirjoittaja 1800tc »

Jarru satulat volvo 240. levyt sierra cosworth 283mm.

Turbo on garretin muokattu imu 54mm ar 50 pako 57mm ar 63.
lada 2105 -81 2,0 tc turbo ic.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
Avatar
köhmä
Viestit: 998
Liittynyt: 11.5.2006 22:12
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Re: lada 2105 -81 2,0 tc turbo....

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Eeköhän tuo tämä liene yksi Suomen tehokkaimmista Ladoista?!?
Ainakin yritystä on ollut vuosien varrella nälän kasvessa syödessä entisestään (1.6 -> 1.8 -> 2.0!)
Hienoa, että tuningin sijaan on panostettu viritykseen!
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Vastaa Viestiin