komuksia halvoista vahvistimista
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
komuksia halvoista vahvistimista
onko kellään kokemusta halvoista vahvistimista(bossmann, denver, spl pro yms).itselle pitäisi hankkia suht halpa 4 kanavainen vahvari joka toimiikin ja josta tulee watteja ei hattiwatteja.onko kellään tietoa mikä olisi halpa ja hyvä vai onko sellaista edes olemassa?
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
Re: komuksia halvoista vahvistimista
spl pro = boschmann
vahvistimet ja varsinkin kaiuttimet olleet varsin päteviä _hintaisikseen_, saman putiikin soitin on ollut hyllyssä vuosia, ei oo "ehtinyt" kokeilemaan
vahvistimet ja varsinkin kaiuttimet olleet varsin päteviä _hintaisikseen_, saman putiikin soitin on ollut hyllyssä vuosia, ei oo "ehtinyt" kokeilemaan

Njet problem, normal katastroof 

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Joku SPL Pro tuli hommattua pari vuotta sitten subarikäyttöön. Se sitten pimeni kesken Rammsteinin Du hastin. Vein takaisin firmaan ja antoivat tilalle tehokkaamman mallin kun oli niitä mopomalleja vissiin enemmänkin poksahdellut. Eli jos hankit SPL:n niin älä sitä kaikkein tehottominta, että on hiukan paksummat piuhat siellä sisällä.
Tollaset SPL Pro:t sun muut halpislelut kannattaa suosiolla jättää hyllyyn ja säästää vähän enempi rahaa ja ostaa kunnon vehkeet. Halpismerkeissä on yleensä vikana juuri tuo mainittu huono kestävyys, todelliset tehot ovat puolet luvatuista ja säätömahdollisuudet ovat hyvin rajalliset.
Itse ostin noin vuosi sitten Powerset Oy:ltä (http://www.powerset.fi) SPL Dynamicsin 4-kanavaisen vahvistimen hintaan 215 € enkä ole katunut hetkeäkään. Hyvin jaksaa soittaa subbaria + erillissarjaa ja antaa vielä todella kirkkaan soundin.
Suosittelen kysymään tarjousta Powersetiltä, itse ostin kerralla reilun 400 euron edestä tavaraa, niin antoivat reilun 50 euron arvoisen pakettitarjouksen.
Itse ostin noin vuosi sitten Powerset Oy:ltä (http://www.powerset.fi) SPL Dynamicsin 4-kanavaisen vahvistimen hintaan 215 € enkä ole katunut hetkeäkään. Hyvin jaksaa soittaa subbaria + erillissarjaa ja antaa vielä todella kirkkaan soundin.
Suosittelen kysymään tarjousta Powersetiltä, itse ostin kerralla reilun 400 euron edestä tavaraa, niin antoivat reilun 50 euron arvoisen pakettitarjouksen.