ÖrvellysRisteilyllä Tallinnaan
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
ÖrvellysRisteilyllä Tallinnaan
Yäk mikä Juottola ja Örveltäjien paratiisi oli Tallinkin laiva. Kyllä sain tarpeekseni ainakin 10vuodeksi.
Eipä ollut tuolla risteilyllä minulle juuri mitään. No, tupakkapaperia ostin pari lootaa. Olimme siellä Kuoroporukan kanssa ja tulipahan nyt vähän sosialiseerattua.
Mutta miksi tämä tähän. No, tietenkin LataJuttujen takia. Kannoin uljaasti HeimoAsuani eli teettämiäni T-paitoja. No, kohtuullisesti kerättiin huomiota.
Kyllä LataAsia on vielä immeisten sydämiä lähellä. Taisi olla reilusti yli 10ihmistä tai pariskuntaa, jotka tulivat haastelemaan Ladajuttuja minulle. Ihan mielenkiintoista. Joku luuli minua paitani vuoksi joksikin Jukaksi. No, nähtyään selkätekstin erhe korjaantui. Mutta Latajuttuja tuli siis jos jonkinlaisia. Tapasin jonkun Voorumillakin vierailevan Miehen, joskaan en kysellyt nimimerkkiä. Hän tunnisti minut KaraokePaarin paaritiskillä selkätekstistä.
Mutta ei ole Meikäläisen paikkoja tuollaiset risteilyt, joissa reilusti kauniin keski-iän ylittäneet Naiset kaatuvat kärsälleen täydessä vauhdissa niin että silmälasit lentävät ja nenästä tirskahtaa veri. Eikä kyllä Hikisen lähmäinen Discokaan ollut edes huvittavaa katseltavaa siinä 3jälkeen yöllä. Meno oli epätoivoista, tahmeaa ja eläimellistä. Kyllä sitä olisi katsellut mielenkiinnosta, mutta unohdin kuulosuojaimet. Ja nyt vasta tajusin, että minullahan on aina TehdasNappikuulosuojaimet MeikkiPussissa.
No, oli siellä joitain mukaviakin asioita, mutta rasittavaksi kävi. Juottola mikä Juottola ja Örveltäjien paratiisi.
Eipä ollut tuolla risteilyllä minulle juuri mitään. No, tupakkapaperia ostin pari lootaa. Olimme siellä Kuoroporukan kanssa ja tulipahan nyt vähän sosialiseerattua.
Mutta miksi tämä tähän. No, tietenkin LataJuttujen takia. Kannoin uljaasti HeimoAsuani eli teettämiäni T-paitoja. No, kohtuullisesti kerättiin huomiota.
Kyllä LataAsia on vielä immeisten sydämiä lähellä. Taisi olla reilusti yli 10ihmistä tai pariskuntaa, jotka tulivat haastelemaan Ladajuttuja minulle. Ihan mielenkiintoista. Joku luuli minua paitani vuoksi joksikin Jukaksi. No, nähtyään selkätekstin erhe korjaantui. Mutta Latajuttuja tuli siis jos jonkinlaisia. Tapasin jonkun Voorumillakin vierailevan Miehen, joskaan en kysellyt nimimerkkiä. Hän tunnisti minut KaraokePaarin paaritiskillä selkätekstistä.
Mutta ei ole Meikäläisen paikkoja tuollaiset risteilyt, joissa reilusti kauniin keski-iän ylittäneet Naiset kaatuvat kärsälleen täydessä vauhdissa niin että silmälasit lentävät ja nenästä tirskahtaa veri. Eikä kyllä Hikisen lähmäinen Discokaan ollut edes huvittavaa katseltavaa siinä 3jälkeen yöllä. Meno oli epätoivoista, tahmeaa ja eläimellistä. Kyllä sitä olisi katsellut mielenkiinnosta, mutta unohdin kuulosuojaimet. Ja nyt vasta tajusin, että minullahan on aina TehdasNappikuulosuojaimet MeikkiPussissa.
No, oli siellä joitain mukaviakin asioita, mutta rasittavaksi kävi. Juottola mikä Juottola ja Örveltäjien paratiisi.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: ÖrvellysRisteilyllä Tallinnaan
En ole koskaan risteilyllä ollut enkä menisi vaikka saisin ilmaisen risteilyn, en edes Karibialle. Enkä muutenkaan pidä laivamatkoista, aikoinaan Pomerialla Helsingistä Gdanskiin 38h -siellähän tuli jo hulluksi. 

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
noi örvellysristeilyt on just parhaita

Mulle riitti Hangosta Rostockiin ja saman tien takaisin (konttien vaihto satamassa). Tosin tuli kyllä syötyä ja nukuttua sinä viikonloppunasamarai kirjoitti:En ole koskaan risteilyllä ollut enkä menisi vaikka saisin ilmaisen risteilyn, en edes Karibialle. Enkä muutenkaan pidä laivamatkoista, aikoinaan Pomerialla Helsingistä Gdanskiin 38h -siellähän tuli jo hulluksi.

Reippaina käymme rekkain alle 

Muistuu mieleeni niin mukavat ruotsinristeilyt yli kolmenkymmenen vuoden takaa jolloin laivan ravintolassa eteneminen oli hitaanpuoleista johtuen lattialla/pöytien alla makoilevista matkustajista. Vaakatasossa olemisen syy ei aina johtunut väsymisestä ... oli se melkoista! Suosituin sapuska oli muusi nakeilla. Oli myös vaihtoehto ... lasten annos.
Mutta kun naiset menevät niin kuin kerroit (kärsälleen ja lasit poks) niin ei siinä silmä lepää.
Mutta kun naiset menevät niin kuin kerroit (kärsälleen ja lasit poks) niin ei siinä silmä lepää.
All details believed to be true but not guaranteed!
Objects in the mirror are closer than they appear.
Objects in the mirror are closer than they appear.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Niistä tosin saa helposti seuraa, kun vaan jaksaa hyttiin kantaa. Yleensähän ne ovat sen kokoisia etten itse ole ihan perille asti jaksanut raahata vaan on pitänyt jättää niille sijoilleen keskelle rappusia (humalassa ei löydä aina hissiä) ja on sitten pitänyt lähteä tax-freen ovelle odottelemaan seuraavaa, kevyempirakenteista kynnykseen kompastujaa. Mukavia nuo risteilyt, voisin vaikka asua laivalla.OA5599 kirjoitti:
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Siis tarkoititko että näistä NaisJumalista saa seuraa vai tarkoititko Peuraa?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Peuraa tietysti. niillähän on aina Taxfrestä tullessa kassillinen peuran purkkilihaam jotka sitten voi hytissä pistää poskeen.