Tota vakioruiskua ei mielestäni kannata alkaa ahtimella sotkemaan, helpommalla pääsee kaasar(e)illa.
Männät särkyvät ensin, 1700:ssa tod. näk. myös kansipahvi.
Itse en kyllä 1700:sta viitsisi alkaa ahtamaan.

Kokeilu mielessä vaan ajattelin mutta jos toi pannu ei kestä oikeen niin tyydyn kyllä vapariin. Saako muuten mistään sellasta ei vanhan mallin ilmanputsarin koppaa? meinaan jos pistäs greenin tai twisterin vakion tilalle. Meinaa olla vaan aika ilkee asentaa siihen ns. lautas mallin koppaanMara kirjoitti:Meinasitko ihan yleisille teille lähteä ahdettuna?![]()
Tota vakioruiskua ei mielestäni kannata alkaa ahtimella sotkemaan, helpommalla pääsee kaasar(e)illa.
Männät särkyvät ensin, 1700:ssa tod. näk. myös kansipahvi.
Itse en kyllä 1700:sta viitsisi alkaa ahtamaan.
Sellasen bensakoneen mä kyllä haluaisin nähdä joka vääntää kunnolla alle 2000rpm ja vielä kaasarina.Jokari kirjoitti:Ruiskua ei voi vähällä kaasulla ajaa kun se ei väännä alle 2000 rpm ollenkaan. Parissa tonnissakin meinaa vielä juristaa. Kaasarilla tasainen vetoalue lähtee 1500 rpm ->
mulla on ollu ladoissa jo tyhjäkäynti sen 1500rpmjta kirjoitti:Sellasen bensakoneen mä kyllä haluaisin nähdä joka vääntää kunnolla alle 2000rpm ja vielä kaasarina.Jokari kirjoitti:Ruiskua ei voi vähällä kaasulla ajaa kun se ei väännä alle 2000 rpm ollenkaan. Parissa tonnissakin meinaa vielä juristaa. Kaasarilla tasainen vetoalue lähtee 1500 rpm ->
juu ei noi kyllä 2000rpm väännä vielä mittee. sain ny sääjettyä sen oktaani ruuvin oikeelle kohalle iha 95 oktaaniin asti. se ku ammatti ladailija tuli ja laitto niin tuliki hyvä. en nyt ehkä vielä ala tota turboilemaan, mutta tulevaisuudessa voipi olla mahollista että cherryn turbotekn. istahtaa laurelin lootan kans pannuhuoneeseen.jaasu kirjoitti:mulla on ollu ladoissa jo tyhjäkäynti sen 1500rpmjta kirjoitti:Sellasen bensakoneen mä kyllä haluaisin nähdä joka vääntää kunnolla alle 2000rpm ja vielä kaasarina.Jokari kirjoitti:Ruiskua ei voi vähällä kaasulla ajaa kun se ei väännä alle 2000 rpm ollenkaan. Parissa tonnissakin meinaa vielä juristaa. Kaasarilla tasainen vetoalue lähtee 1500 rpm ->Kyllä oon Startin kans samaa mieltä
4000rpm kieppeillä sen pitää ruveta vasta liikahtamaan kunnolla
![]()
On ne. 195/45 on viel järkevänhintanen, joku viiskymppiä kappale.Peltzi_jr kirjoitti:Aloin muuten tekeen jatkettuja peltivanteita tossa joutessaan... onkohan noi 215/60, 13 kumit tyyriitä..