Valmista tuli viimeinkin!!!
Olipahan homma.... Se kumilimppuhan sielä oli ihan p...na ja aiheutti ne ravistukset. Sitte vielä joku edellinen "remonttimies" oli pakottanu sen jakolaatikon kannattimen repsikan puolelta 3,5cm taaksepäin, kun oli ruosteesta johtuen repsahtanu irti....
Laitoin sinne uutta 2mm peltiä pohjaan ja sitten suoristin sen jakolaatikonkin.
Niissä pohjahommissa menikin 1,5 vkoa.... olihan tuo päässy vähän lahoon....
Niva oli kylelläänki viikon verran raktorin rengasta ja puuta vasten ku niitä pohjia ja kumilimppua laittelin..
Kytkinkin toimii hienosti työsylinterin vaihdon jälkeen... Öljyt vaihoin, tulpat, ilmanputsarin, tankin jonku huohotin letkun korjasin kuskin selän takaa ku oli ratkennu tankista irti ja bensa haisi yli puolella tankilla.. kaikki ruostereiät leikkasin auki ja laitoin uutta peltiä, rälläköin koko auton sisältä pellille sitte putsasin asetonilla ja laitoin ruosteenesto pohjamaalin ja ferrexin päälle.. takaluukku oli poikki hitsasin repeämät, tiivistelin silikonilla ikkunoita, ku tuli vähän vettäki sisään

.. vaihoin kaikki vetopyörästö öljyt ja vaihelaatikon öljyt, uudet pultit jako ja vaihelaatikkoon kun oli aika ruosteiset ja puoliks poikki... Nyt pitäs vielä leimata joulukuun loppuun mennessä, niin sais (ehkä) pitkän leiman...
Semmosta pientä näpertelyä...