+1START kirjoitti:samaa mieltäJokari kirjoitti:Kaikki rattijuopot saisi lopettaa niskalaukauksella.
Miten käyttäydyt humalassa?
-
Re: Miten käyttäydyt humalassa?
21013 2300tic
-
Riippuu paljon humalan asteesta, mutta tarpeex kaasussa oon epäjoviaali, siitä nöyrin anteexi-
pyyntöni kamraateille varsinkin Lada-Jussille joka sai ansaitsematonta sheissee ,kun kuskas
mut Mansoon
En tosin enää näyttäydy tapahtumissa, että Der Führer=Pressa ei vedä
herneitä henkitorveen, koska kyllä Lada-kerhossa pitää olla totalitaristinen meininki,vai!?
pyyntöni kamraateille varsinkin Lada-Jussille joka sai ansaitsematonta sheissee ,kun kuskas
mut Mansoon

herneitä henkitorveen, koska kyllä Lada-kerhossa pitää olla totalitaristinen meininki,vai!?
^Onko se j*malauta totalitarismia, jos vaaditaan edes alkeellisimpia käytöstapoja?!
Reippaina käymme rekkain alle 

-
Siis, jos OON ääliö niin EN puolusta käytöstäni, mutta pitääkö se kertoa kerhon julkasussa , voisin ton viedä rosixeen ja sillon LK sais maxaa korvauxia, koska paljon pahemmat rikolliset ON intimiteettisuajassa , kun mää 

Täh, pressa vain kertoi näkemästään, ei sulla mitään diplomaattistatusta oo.

pakko sanoa että kyllä se lehtijuttu lähenteli
jo herjausta kun henkilön nimi julkaistaa lehdessä
jonka voi lukea myös kerhoon kuulumaton
tosi on että kaikki ei voi olla samanlaisia känissä
itse jos otan liikaa minusta tulee sika örveltäjä
jo herjausta kun henkilön nimi julkaistaa lehdessä
jonka voi lukea myös kerhoon kuulumaton
tosi on että kaikki ei voi olla samanlaisia känissä
itse jos otan liikaa minusta tulee sika örveltäjä

-
Tänx, juha! Jos olisin tosiaan "homo publicus"=Julkinen eläin olisi jummarrettavaa raportoida
örvellyxistäni mediassa, mutta oon vaan John Doe niin itselläni ON tiukempi intimiteettisuoja
örvellyxistäni mediassa, mutta oon vaan John Doe niin itselläni ON tiukempi intimiteettisuoja

No jos julkisella paikalla örveltää, on julkinen eläin 

-
Heh, N:n pitää siis aina saada se viimenen sana
En tosiaan yritä puolustella itseäni ihmette
lin vain

lin vain

- Team perseauki racing
selvinpäin olen lyhyt pinnainen ja kärkäs sanainen... päissään sitten saakin ärsyttää tosissaan että hermo palaa.
tosin hyvässä seurassa selvin päin juttua tulee paljon eikä alkoholi ainakaan sitä vähennä.
tokihan nuita ns. känni tempauksia tulee tehtyä mutta ovat harmittomia, promille hiihto kesällä, laulu auton maalaus heti nopeasti kaupan parkkiksella jne...
tosin hyvässä seurassa selvin päin juttua tulee paljon eikä alkoholi ainakaan sitä vähennä.
tokihan nuita ns. känni tempauksia tulee tehtyä mutta ovat harmittomia, promille hiihto kesällä, laulu auton maalaus heti nopeasti kaupan parkkiksella jne...
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
-
Siis ,ylipäätään olis aika kurkoo, kun sais kixit selvimpäinkin
Tää kieltolandia ON aika pahas-
ti osannu jyvittää ne kixit eshtablishmentille, koska sillä ON mandaatti vetää stefat uusix "ku-
leilta" ,toivottavasti tulevaisuudessa porukka virkoo ja pistää noi "syäpäläiset" ruatuun

ti osannu jyvittää ne kixit eshtablishmentille, koska sillä ON mandaatti vetää stefat uusix "ku-
leilta" ,toivottavasti tulevaisuudessa porukka virkoo ja pistää noi "syäpäläiset" ruatuun

- Lesnaja Sobaka
Mihin katosi työväen raittiusliike? Ja ylipäätään käsitys että palkkatyöläisen velvollisuus on ainakin yrittää kehittää itseään? No, kokoomukseen me kaikki nykyään kuulumme muutenkin...
Miten minä käyttäydyn humalassa? Varmaankin kuin itsemurhakandidaatti, kun en osaa pelätä yhtään ja joudun mitä kummallisimpiin tilanteisiin ja porukoihin (kuten AvtoVazin työntekijöiden huuruisiin kotibileisiin, joiden iloiseksi lopuksi illan isännältä muotoiltiin nenäluu uusiksi).
Nyt on ollut jonkun aikaa korkki kiinni. Saa nähdä, joutuuko sitä enää mihinkään vai tuleeko vielä hurjempaa.
Miten minä käyttäydyn humalassa? Varmaankin kuin itsemurhakandidaatti, kun en osaa pelätä yhtään ja joudun mitä kummallisimpiin tilanteisiin ja porukoihin (kuten AvtoVazin työntekijöiden huuruisiin kotibileisiin, joiden iloiseksi lopuksi illan isännältä muotoiltiin nenäluu uusiksi).
Nyt on ollut jonkun aikaa korkki kiinni. Saa nähdä, joutuuko sitä enää mihinkään vai tuleeko vielä hurjempaa.
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Yleensä tulen puheliaammaksi. Sitten kun nauttii vielä tuota enemmän, hiljaisemmaksi ja enemmän omiin oloihin haluavaksi. Koskaan en ole muille, kun itselle harmia aiheuttanut päissäänkään.
Useimmiten humalassa tulee juteltua paljon semmosia asioita joita ei koskaan mainitse selvinpäin.Nykyään tulee harvemmin oltua kunnon humalassa
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Esim. Kalja pöhössä perus rupattelua.
Ponu päissään on tullu hypittiä talon katolta aurinkovarjon turvin.
Jekku päissään laulu maittaa.
Nuorempana hankitun huligaani maineen takia, vanhemmiten rauhottunu.
Ponu päissään on tullu hypittiä talon katolta aurinkovarjon turvin.
Jekku päissään laulu maittaa.
Nuorempana hankitun huligaani maineen takia, vanhemmiten rauhottunu.
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.