kuten arvelinkin niva tuntuu kiinnostavan enemmän kun kalina.Tuo klassinen neuvosto insinöörien keksimä kapistus tuntuu kelpaavan vielä yli 30 vuotta myöhemminkin
Jos olisin älynnyt alussa laajeentaa kysymystä koskien eu alueella myytäviä uusia ladoja oltaisiin saatu priora ja uudet takavedotkin mukaan miltähän tulos silloin olis näyttänyt
kyllä priora sais meikäläisellä jöpöttämään ihan eritavalla kuin toi kalina, mut ihan paras olisi uusi kazakstanilainen 21099 eli samara sedan
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ottaisin kalinan, niva on jo. kävin kalinan koeistumassa ja ihan ok peli. niva kuitenkin vie omalla ajollani 9 l/ 100 km, kalinalla vois ehkä ajella työajot, +70 km/ pv, siisti ja tarpeeksi tilava, uskoisin että tänne "maalle" niitä rupeaa ilmestymään.