Delta motor group haettu konkurssiin
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Niin voidaan tietysti olla montaa mieltä, mutta Konela osasi todella rautaisesti markkinoinnin aina lanseerauksesta jälkimarkkinointiin asti. Siitä en kyllä koskaan kuullut keneltäkään mitään negatiivista ja itsellekin jäi hyvä maku sen muutaman kerran kun tarvitsin sieltä aikoinaan hankkia Volga M21 varaosia.
Delta-Autosta ei sitä vastoin juuri ole muuta kuin negatiivisia kokemuksia niin itsellä ja muiden kertomina - ainoat mitkä toimii on laskutus ja (yli)hinnoittelu.
Delta-Autosta ei sitä vastoin juuri ole muuta kuin negatiivisia kokemuksia niin itsellä ja muiden kertomina - ainoat mitkä toimii on laskutus ja (yli)hinnoittelu.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
No enpä minäkään Konelan toiminnasta ole kuin varsin hyviä muistoja kuullut...Deltan toiminnasta taas soraääniä kuulee aina naapurista nettifoorumeihin saakka; pelkästään negatiivisia kommentteja.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Jos ne on kerran olleet niin p*skoja kuin Jokari sanoi niin olis kai ne hävinneet liikenteestä jo ajat sitten. Kai ne ihmisten silmätkin olisivat auenneet jo konelan aikoihin. Tähän nyt sanotaan tietysti että se tapahtui vasta deltan aikaan
.
paha kello kauas kuuluu vai miten se oli.

Ja kuulopuheisiin siis perustui tuo väiteNo enpä minäkään Konelan toiminnasta ole kuin varsin hyviä muistoja kuullut...

Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
miten se oli silloin 90 luvulla jos halusi ostaa konelasta esim. uuden 2107 niin toimiko myynti ja huolto palvelut niin kun pitää (tämäkin varmaan vähän paikkakunta kohtaista?) vai oliko jo silloin taso surkeaa ettei koeajolle aina päässyt ja huolto oli mitä oli?.vai onko taso laskenut vuosituhannen vaihteessa?
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Tästä voin kertoa omakohtaisia kokemuksia , 80 luvilla Konelasta sai todella hyvää palvelua "ainakin minä" ajoin silloin rallia ladalla ja aina kun jotain esim kannen koneistusta tarvitsi ....... sieltä korjaamopäällikkö sanoi tietenkin , tuo osa tänne otamme sen työn alle heti . silloin politiikka oli toista ja olihan se ISO sponsori maksoi ilmoittautumiset antoi bensarahaa ja esim piikkipyörät -50% samoin kesärallirenkaat ...... OI NIITÄ AIKOJA , niinkuin sanotaan hyvät ajat eivät palaa .
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Noista mielikuvista ja ennakkoasenteista; miten on Skoda nykyään? Sehän kulki samassa veneessä Ladan kanssa vitsilähteenä vielä 80-luvulla. Sitten tuli VAG ja skodan kasvojen kohotus. Nykypäivänä ihan varteenotettava malli, ei oo enää "Skoda" vaan on ylpeä SKODA. Lada-Renault -allianssi voisi tietysti olla piristysruiske. Jos niiltä tuleekin uudistetut mallit ja aletaan myydä Rellun maahantuojan kautta... Ei sitä tiedä, mitä 10-v. päästä on.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
On muuten outoa, että Suomessa Lada mallisto pidetään niin suppeana jos vaikka Saksaan taas verrataan. Jos Ladaa nyt myydään joka tapauksessa ilman koeajomahdollisuutta ja erikoistilauksesta, niin eikö tarjolla voisi olla paljon enemmänkin malleja? mallit on kuitenkin niin samanlaisia, että ei tarvita juuri henkilöstön koulutusta, varsinkin jos huolto muutenkin on lähinnä valohoitoa. Kaikki osatkin tilataan erikseen tarpeen mukaan eikä pidetä varastossa, joten ei tarvitse joka mallin jokaista osaa olla jokaisessa huoltopisteeessä.

Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Ja tämä tyyli ei ainakaan paranna mahdollisuuksia myydä autoa. En kyllä tule uutta enkä vanhaa autoa ilman koeajoa ostamaan. Oli sitten kyseessä merkki mikä hyvänsä. Eikä taida kovin moni muukaan ostaa autoa pelkästään sillä että saa koe istua auton (jos saa).Lada-Jussi kirjoitti:On muuten outoa, että Suomessa Lada mallisto pidetään niin suppeana jos vaikka Saksaan taas verrataan. Jos Ladaa nyt myydään joka tapauksessa ilman koeajomahdollisuutta ja erikoistilauksesta.
Ja tuo mainostuksen puute on vielä oma lukunsa. Mitenpä sitä monellakaan herää ajatusta ostaa autoa jos sitä ei missään edes mainosteta. Nuo delta-auton lähettämät mainoksetkin niin ei ole tainnut juurikaan uusille asiakkaille mennä vaan näille joilla jo ennestään on Lada. Eli aika suppeata on mainostaminenkin.
Uskoisin että asiakaskuntaa kyllä olisi enemmän jos hoidettais näitä yllä olevia asioita hieman paremmin.
Esimerkkinä niin tuskin kukaan multakaan mitään ostais jos autokauppias oisin ja en myytäviä tavaroita mainostais missään. Eihän kukaan tietäis silloin että jotain myytävää olisi. Tuon deltan mainonnan voisi melkein verrata siihen että täällä foorumilla vain muutamille lähettelisin yksityisviestillä tietoa että tälläistä olis myytävänä. Ei se kovin isolle porukalle menisi tietoon sillon.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Niin varmaan johtuu siitä tuo koeajoauton puuttuminen, kun firma on haettu konkurssiin
.

" Taatusti kestää, kun on tehty ilman motivaatiota". Sanoi muinoin Konelan varaosamyyjä, kun osia häneltä ostin.
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
eikö tämmöinen olis hyvä systeemi
1.joka ikisessä myymälässä pitää olla jokaista lada mallia ainakin 1 koeajo auto(eli ainakin yksi koeajo niva ja yksi koe ajo kalina tai voishan niitä olla vaikka kaikkia kolmea eri korimallia eli 117,118 ja 119. priorakin olis varmasti kiva lisä)
2. autot toimitetaan myymälään ajallaan ja ne myös rekisteröidään hyvissä ajoin (ei mitään tyyliin katsoa saa muttei koskea
)
3.jos joku satunnainen ladasta kiinnostunut asiakas haluaa kokeilla esim kalinaa niin asiakas myös pääsee koe ajamaan ja mikäli haluaa ostaa niin auto tilataan ja toimitetaan kohtuullisella toimitus ajalla (ei mitään tyyliin myydään koeajo auto pois eikä enää tilata uutta
)
4.mainostus, huolto ynm. asiat kuntoon
5.joka ikistä myymälää koskee samat säännöt eikä niistä saa poiketa
1.joka ikisessä myymälässä pitää olla jokaista lada mallia ainakin 1 koeajo auto(eli ainakin yksi koeajo niva ja yksi koe ajo kalina tai voishan niitä olla vaikka kaikkia kolmea eri korimallia eli 117,118 ja 119. priorakin olis varmasti kiva lisä)
2. autot toimitetaan myymälään ajallaan ja ne myös rekisteröidään hyvissä ajoin (ei mitään tyyliin katsoa saa muttei koskea

3.jos joku satunnainen ladasta kiinnostunut asiakas haluaa kokeilla esim kalinaa niin asiakas myös pääsee koe ajamaan ja mikäli haluaa ostaa niin auto tilataan ja toimitetaan kohtuullisella toimitus ajalla (ei mitään tyyliin myydään koeajo auto pois eikä enää tilata uutta

4.mainostus, huolto ynm. asiat kuntoon
5.joka ikistä myymälää koskee samat säännöt eikä niistä saa poiketa
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Niin tuohan on aivan normaali käytäntö, millä autokauppaa yleensä tehdään. Eikä kyse ole siitä, etteikö Delta-Auto tiedä ja osaisi miten autokauppaa tehdään. Mutta siltä puuttuu se sama mikä monelta asiakaspalvelijalta - HALU. Ja jos sitä ei ole, ei osaamisellakaan ole mitään merkitystä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Minäkin ostin satakympin koeajamatta sitä koska niitä ei ollut.Parin viikon sisällä tuli auto kaakonkulmalta Helsinkiin.Luovutus tapahtui yli tunnin myöhässä.Siinä minä heiluttelin 10 000€:n shekkiä kuin orpo piru.Kotimatkalla auto täristi niin per....leesti,no kas renkaissa oli 3 kilon paine... 

Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Tänään oli tullut postissa Deltan huoltotarjous Samaraan.. eipä ole koskaan moista ennen tullut..konkelo kirjoitti: 4.mainostus, huolto ynm. asiat kuntoon
Jakohihnan vaihto 219€
Jarrupalojen vaihto 69€
Jarrukenkien vaihto 119€
Jäähdytysnesteen vaihto 69€
Jarrunesteen vaihto 29€
Njet problem, normal katastroof 

Re: Delta motor group haettu konkurssiin
mulla on aikaa sitten tullut tuo deltan samaran huoltotarjous.
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Re: Delta motor group haettu konkurssiin
Vaimolle tuli 110:n plushuolto tarjous Deltasta 179€.Öljyn sekä suodattimien vaihdot ja auton katselua päällisin puolin.
Kylkiäisinä huollon varanneille reppu(jolla voi vaikka kantaa rahat Deltaan
).
Kylkiäisinä huollon varanneille reppu(jolla voi vaikka kantaa rahat Deltaan

Samara 1.5 -03
Suzuki SX4 -13
Suzuki SX4 -13