Projekti: Tšernobõl

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
Mara
Viestit: 1403
Liittynyt: 11.5.2006 17:44
Paikkakunta: Kymenlaakso™
Viesti:

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja Mara »

Tekisipä mieleni kysyä, että mitä tolle ratin keskiölle on tapahtunut? :shock:
2102 16V ex.
2103 -75
Huiske

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja Huiske »

Taitaapi olla alkuperäisestä ratista tuunattu "sovitesysteemi" ralliruorille :D
Avatar
sasu
Viestit: 120
Liittynyt: 26.10.2008 17:44
Paikkakunta: Kerava

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja sasu »

Njuu 124:sen keskiöstä ja hydrauliikkaputkesta rakennettu, täysin toimiva systeemi :D
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja START »

onkos tästä tulossa joku kunnon ratalelu, vai joku hifistely kaari vehe?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Sergy
Viestit: 284
Liittynyt: 11.8.2004 17:47
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja Sergy »

Taitaa olla siitä kiini, miten saan ne teholaput tuolta tehtaalta, tuleeko tehokas, vai hifistely laite ;)
Mut en tiedä, Sasu se on jäbä jolla on ideoita ja hyvää mielikuvitusta riittämiin :P

Tuli muuten viel yks raapimis video tehtyä ;) Nyt ku niitä on tääl Sasun proekti topikis vilauteltu, niin viltautetaan viel yks ;)
http://www.youtube.com/watch?v=-4b6La9tyL0
vaz

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja vaz »

kyl se on hieno tää latuska:)
Avatar
sasu
Viestit: 120
Liittynyt: 26.10.2008 17:44
Paikkakunta: Kerava

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja sasu »

Sergy kirjoitti:Taitaa olla siitä kiini, miten saan ne teholaput tuolta tehtaalta, tuleeko tehokas, vai hifistely laite ;)
Veit sanat suustani.

Tänään tippu taas takapäästä jonkun 3-4cm, huomenna haen uudet renkaat ja ne kaaret ni tippuu vielä renkaiden myötä sen n.2.5cm.
Huiske

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja Huiske »

Joha ne etu tukivarret rupee menee maan alla? :lol:
Avatar
sasu
Viestit: 120
Liittynyt: 26.10.2008 17:44
Paikkakunta: Kerava

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja sasu »

Kyllä kai ne kohta, onneks on noita jousia hallilla jo neljät sarjat taakse ja kolmet eteen ni saa hierottua maavaraa kokoajan :D Voipi olla että joutuu nostamaankin noiden uusien kumien kanssa, saas nyt nähä.
Avatar
sasu
Viestit: 120
Liittynyt: 26.10.2008 17:44
Paikkakunta: Kerava

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja sasu »

Kuva

175/50-13, saa vähän tiputettua vrt. nykyset 185/60-13

Kuva

Kuva

Kaaret saa huomenna lamellilaikasta ja luultavasti maalia pintaan kunhan löydän maaliruiskun jostain härtneriä ja tinnerii.

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
sasu
Viestit: 120
Liittynyt: 26.10.2008 17:44
Paikkakunta: Kerava

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja sasu »

Noniin.

Kaikki muu alkaa olemaan mallillaan paitsi tekniikka. Se nyt on vielä auki että minkä moottorin sinne laittais, koko aamun nyt kipeenä selaillu myynti-ilmotuksia eikä sopivaa oo oikein tullut vastaan.

Lähinnä kiinnostais ehkä laittaa joku opelin 2-3l moottori vaikka omegasta, tai sit vaan se tuttu ja turvallinen 2 -litranen tc. Mut pitää nyt katsoa. Pakko tähän on kuitenkin jostain hieman voimaa keksiä...

Iso läjä kuvia:

Kuva


Kuva

Kuva

Kuva



Kuva

Kuva
Avatar
sasu
Viestit: 120
Liittynyt: 26.10.2008 17:44
Paikkakunta: Kerava

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja sasu »

Noniin.

M45 Eatoni hommattu, 0,4 ahdot suunnitteilla joten kaipa ton kattilan pitäis kestää se ilman hirveitä sikailuja.

Säädettävän panhardin tein, vahasin myös auton. Tuli myös Siistittyä konehuone, nyt ei ole yhtään repsottavia/turhia johtoja näkösällä ja kaikki on niinkuin kuuluukin.

Autoa voi tulla ihmettelemään http://www.100plus.fi/ , mikäli nyt oikein laskeskelin niin seuraavana viikonloppuna tapahtuma.

Autosta myös tulossa juttu tuning.fi -lehteen joten sieltäkin voi sitten lueskella autosta stooria mikäli ei tapahtumaan pääse.
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Helvetin hienoa et pääsee lehtiin ja näyttelyihinkin!! Erotut joukosta hyvällä tavalla.

Jatka samaan malliin.

Sleeper:it kunniaan
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
sasu
Viestit: 120
Liittynyt: 26.10.2008 17:44
Paikkakunta: Kerava

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja sasu »

Kuva

Tullaan vielä siistimään noi pinnat joista valkosta on hieman lohjennut.

Kuva

Kuva

Helt Rott.

Kuva

Pitää vielä tuo konepelti suoristaa kun hieman edestä vinossa on ja maalata puskurit uusiks. Ja sit ikkunoiden karmit.

Ja ne kaaret pitäis pultata myös kiinni ennen viikonloppua. Tulee hieman kiirus.

E: Remmin haen pois samalla tampereen reissulla. 0,4bar ahdot eatonin kera ja tossa tulos:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4922407.jpg

(Vaikka toki toi nykynen kone venyy reilusti yli seittemäntonnin kun ei ole rajaria ollenkaan...)

Tota vielä yksi välikysymys.

Noi alkuperäiset kylkilistat? Onko ne miten kiinni ja mitä sieltä alta luultavasti löytyy? Olis ajatuksena ottaa pois mut oisko se sit komeampi vai hirveempi ilman niitä...

Ja sit vielä toinenkin. Koitin etsiä mut en löytänyt sitä sivustoa josta näihin kanttilamppuisiin noita ns. "tuning" -valoja sai. Takavalot tarttis uudet.
Sergy
Viestit: 284
Liittynyt: 11.8.2004 17:47
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Re: Projekti: Tšernobõl

Viesti Kirjoittaja Sergy »

sasu kirjoitti:
Ja sit vielä toinenkin. Koitin etsiä mut en löytänyt sitä sivustoa josta näihin kanttilamppuisiin noita ns. "tuning" -valoja sai. Takavalot tarttis uudet.
http://www.prosportshop.ru/catalog/sect ... ON_ID=3518
Ja mul on sit numero vaihtunut väliaikaisesti. 040 4487447
Vastaa Viestiin