Kyllä moottorin ohjauselektroniikka on Boschin! Jotkut GM:n osat käyvät. Kyllä Ladallakin parannellaan malleja - joten ei 10 vuotta vanha testi enää päde. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että 6:ssa vuodessa (2000 - 2006) on kehitystä tapahtunut!
Ja mitä tulee Kalinan sisätiloihin ne ovat todella paremmat kuin 110:ssä ja missään muussa Ladassa - koeajettu on kahteen kertaan. Ohjaamo on leveämpi, korkeampi ja tilan käyttö parempi.
Olen samaa mieltä että 110, sedan on ruma ja 112, hatchback menettelee mutta 111, farkku on mielestäni ihan asiallisen oloinen. Kauneus on katsojan silmässä.
Samara vs 110
Re: Samara vs 110
Vain olennainen on tärkeää.
Re: Samara vs 110
Eilen sattui muuten seuraavaa:
Olin ystäväni luona pistäytymässä. Siinä oltiin autojen luona ja ihmeteltiin. Minulla 112 ja kaverilla erittäin siisti Mersu jotain mallia 220 tai sinne päin ja 2000 luvun alupuolelta. Siinä sattui vanhempi rouva sitten ohi käveleen. Katsoi 112:ni ja huikkaamaan, onpa hieno auto. No siinä minä kaverille, että siinäs kuulit. Siihen rouvashenkilö välittömästi, että onhan se Mersukin tietysti ihan hieno. (taisi olla myötätunnosta kaveria kohtaan, kun hänen naapuri oli). Siis kauneus on katsojan silmissä
.
Olin ystäväni luona pistäytymässä. Siinä oltiin autojen luona ja ihmeteltiin. Minulla 112 ja kaverilla erittäin siisti Mersu jotain mallia 220 tai sinne päin ja 2000 luvun alupuolelta. Siinä sattui vanhempi rouva sitten ohi käveleen. Katsoi 112:ni ja huikkaamaan, onpa hieno auto. No siinä minä kaverille, että siinäs kuulit. Siihen rouvashenkilö välittömästi, että onhan se Mersukin tietysti ihan hieno. (taisi olla myötätunnosta kaveria kohtaan, kun hänen naapuri oli). Siis kauneus on katsojan silmissä

" Taatusti kestää, kun on tehty ilman motivaatiota". Sanoi muinoin Konelan varaosamyyjä, kun osia häneltä ostin.