quote="samarai"]Tässä täytyy kyllä peesata toveri Lesnaja Sobakaa ja valita unelma Ladaksi - IC 21261 (koska Samaraa ei saa farkkumallina)
Kuvan auto Norma-Avton tuunaama 4x4 1,8 koneella.
KYLLÄ KELPAIS! On aika ihmeelllista kuinka lähes joka päivälle täältä bongaa sellaisen LADAn josta ei aiemmin ole ollut mitään tietoa itsellä.
*nöyrästi kiittäen valveutuneita tovereita*
70-luvulla Neukkuviron Piritassa kysyi Jaan Ainarilta: "Jos saisit valita maailman autoista minkä tahansa, niin minkä ottaisit ? " Epäröimättä Ainar vastasi : "Lada 1200 ällän. " "Et taida oikein tuntea autoja", virkkoi Jaan. Tähän Ainar: "Kyllä minä autot tunnen, mutten tunne oikein sinua ! "
Kelpais mullekin, aidoilla rehupenkeillä ja (talvella) kuusikulmaisilla ensiasennuskumeilla. Toinen unelma ois VW Polo Ladan keulalla. Eikä jää unelmaksi !
Jokari kirjoitti:Ei se ole kyllä ladamies eikä mikään joka ei kettingin sulosointuja jaksa kuunnella..
Pörinäputken mölvinnältä nyt ei mitään kuulekkaan..
ketjulla tai ilman samalta ne on korvaan kuulostanu... jos ei muuta niin ainakin perä tai loota jollottaa sen verran että hukkuu tuo remmillä "vaimenettu" jakopään ääni
itse olen tuon remmin nähnyt yhtenä huoltokohteena lisää. ratasmallin kiristimen laahain ja öljynpaineella toimiva kiristin niin hiljaista on.... ainakin jakopää.
mutta varsinaiseen kymyskseen, unelma lada on työ alla.. loppu tulos julkaistaan kunhan keritään, tarttis vielä saada tallikin aikaseks missä pääsee jatkamaan, nurkkatolpat ja aloitus kokus ei viekä paljoa lämmitä
Jos saa mainita toisenkin unelma ladan nivan jälkeen niin se voisi olla nostalgia mielessä vaalean vihreä 2105 (enolla oli tämmönen kun olin pikku poika)