Kehutaan välillä - julkiset kiitokset Ladaboardin jäsenille

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Kehutaan välillä - julkiset kiitokset Ladaboardin jäsenille

Viesti Kirjoittaja sakke »

Usein osataan toisia vain mollata tapahtuneista tai tapahtumattajättämisistä. Kuitenkin taustalla tapahtuu ja tehdään varmasti jokainen päivä ja yö myös paljon mieltäylentäviä asioitakin. On hyvä muistaa antaa se pieni kiitoksen sana silloin kun hädän hetkellä ihminen on toiselle ihminen.

Ketjun ensimmäinen kiiteltävä on luontevasti Pressa, joka avitti tänään matkan uuvuttamaa taisteluparia ja järkkäsi turvallisuudentunnottomalle autolle sopivan majapaikan, antoi tukun hyviä neuvoja, aikaansa, asiantuntemustaan ja lopulta heitti taipaleen hyydyttämän soturin Helsingin-junaan.

Kerhotoiminnan ja keskustelupalstojen hyvä puoli on, että löytyy auttamisenhaluisia tuttuja ympäri Suomea ja maakuntia.

Lopuksi vielä kuva ajoneuvosta. Eihän se toki Lada ole, mutta pyöreine silmineen kerää varmasti liikkuessaan usein samansuuntaisia positiivisia katseita kuin myös kerhoamme edustavat kulkupelit.

Kuva
Nappisilmä-Liteace -84.

Kiitos. Porvari voi taas nukkua yönsä rauhassa tietäen että ympäri Suomen on maantieristin ritareita kiertämässä, kulkemassa ja odottamassa Sinua varten!
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: Kehutaan välillä - julkiset kiitokset Ladaboardin jäsenille

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Itse voin kiittää THI - 900 mukavasta matkasta Riihimäeltä Merikaartoon Tiistaina 20.10.2009.

Matka oli varmasti molemmille viihtyisä ja hyödyllinen. THI - 900 oli ainoa joka vastasi Kimppakyytipyyntööni, jonka esitin niin tällä Foorumilla kuin usealla muullakin vastaavalla.

Näiden yritysteni, ja sen että kimppakyytipyyntöni tuotti tulosta, päätin tarjota kyytiä Joyyn MatkaFoorumilla aina kun ajan väliä Kuusaa - Joensuu - Kuusaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Laabani

Viesti Kirjoittaja Laabani »

sakke kirjoitti: Kuva
Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu asiaan, mutta pahuksen komian näkönen "lituska-ässä"! Kehuja kumminkin!
1500i

Viesti Kirjoittaja 1500i »

On kyllä ja ei joka päivä tule vastaan.
Avensis stw
Ex.21093 -00
PöyhöinKuusaalt

Niinhän se menee. Hyvin äkkiä loppuu Toverien kehuminen ja siirrytään kehumaan Romuja. 8)
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PöyhöinKuusaalt

Minua varmaan pidetään välillä pelkkänä kiukkuajana ja arvostelijana. Joku voisi ajatella, että olen joku OppositioOri.

No, kriittinen olen, mutta kyllä minä kiittääkin osaan heti kun on aihetta. Aina ei vain muista kiittää, kun on tottunut johonkin hyvään.

Tuli tässä juuri tänään mieleen että:

SUURKIITOS HIENOSTA JA TOIMIVASTA VOORUMISTA!

Kiitokseni menköön niille, jotka sen ovat ansainneet eli sekä Ylläpidolle, vastuuhenkilöille ja niille, jotka ovat tämän Voorumin mahdollistaneet. Eli kiitos myös siitä työstä, jota tämän Voorumin toiminta näin hyvin vaatii.

Lisäksi tietysti kiitos Kirjottajille ja lukijoille. Ilman kirjoitusta tämä ei liikkuisi kovinkaan kauan. Ja jos luvut loppuisivat eivät uudet kirjottajat koskaan astuisi esiin.

Eli Kiitos vielä kerran Voorumista!

PS: Olen erittäin iloinen, että Voorumia ei ainakaan vielä ole supistettu vain Kerholaisille oleviin osioihin. Kuten aiemminkin olen sanonut nämä osiot voisi sitten joskus liittää näiden olemassa olevien oheen.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Pulteri

Viesti Kirjoittaja Pulteri »

Päivää

Minä kiitän myös suuresti foorumin jäseniä ja asiallisia asiattomia neuvoja, jotka monasti, tämän vajaan puolen vuoden aikana, ovat auttaneet Invaani pysymään Nivana ja tien päällä!

En ole toisilla foorumeilla törmännyt vastaavaan auttavaisuuteen, toki, ei ole ennen näin paljon apua tarvinnut pyydelläkään :lol:
Vastaa Viestiin