Ei silti, että myyjä aina välttämättä kirjoittaisi myytävänä olevien autojensa nimet oikein, usein myydään käytettyjä Porcheja.
Entä kun Sedan tulee, joko Kalina jää kakkoseksi?

Totta ja tuskin kukaan sille linjalle lähteekään jos meinaa jonkinlaisessa (positiivisessa)maineessa pysyäsamarai kirjoitti:Kaikki riippuu kyllä markkinoinnista, sillä sitä myyntiä tehdään. Jos siinä lähdetään Delta-Auton "Ladalinjalle", niin mitään myyntiä ei tietysti voikkaan odottaa. Sellaiseen pelleilyyn kuitenkaan muilla autoliikkeillä tuskin on varaa edustamassaan automerkissä "itä-autoleimasta" huolimatta.
Suurin perävaunumassa 650 kg, jarruitta 605 kg (1,5 dCi) tai 580 kg (1,6 bensa). Eipä ole paljon, Samarallekin on jarrullisena 1000 kg, joskin jarruja ilman vain 500 kg.1500i kirjoitti:Paljonkos tuossa pick-upissa oli perävaunun painot? Taitaa saada Ladalla vetää isompaa karriä?
tässä vertauksessa on se ero, että Dacia on Renaultin halpismerkki ja Skoda on VAG-ina konsernin halpamerkki, Lada taas on AvtoVAZin päämerkki eli laatutuote, AvtoVAZin olis pitäny ostaa vaikka Opel GM:ltä ja tehdä sen merkillä kilpaileva halpistuoteLada Scandinavia kirjoitti: Euroopassa halpojen Dacia-autojen kilpailijaksi on ilmoittautunut Skoda, jolla on suunnitelmissa hieman Dacia Logania kalliimpi perusauto.
Lada tehtaalla puretaan vain kynsiä ja suunnitellaan, että mitä pitäisi tehdä.
MEauton lisäksi Daciaa edustaa Autosalpa, mm. Keravalla, pitää kai jossain välissä käydä siellä koeajamassa.Pavlovits kirjoitti:Tänään koeajettavissa ME-Autossa, Kuka ehtii?