kenen Lada salkkareissa ?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
WeaPea

kenen Lada salkkareissa ?

Viesti Kirjoittaja WeaPea »

kenen Lada oli päässyt statistiksi salattuihin elämiin perjantaina 11.12 ?

kenes Lada sitte kotikadussa pärisee?

se kotikadun ukko ei muka osaa ollenkaan ajaa Ladalla! aika häpäsy! ja se ohjelma antaa Ladasta väärän kuvan! ei Ladat hajoa, ja jos akku on rikki, niin vaihtakoon, eikä työntele autoa ympäriinsä.

BBC:n fift gear- ohjelmaan pitäis tehä vastinevideo, jossa Ladalla osataan ajaa! törkeen tyhmiä testiajoja, jollei osata edes Ladalla ajaa! kuskit on varmaan ajelleet vaan omilla uusilla automaattiraudoillaan!
pressa

Re: kenen Lada salkkareissa ?

Viesti Kirjoittaja pressa »

Enemmän minua kiinostaa kuka oli se, joka pääsi Poliisit ohjelmaan kun kahdelta yöllä aloitti kadunvarressa korjaamaan samaraa. Poliisit olivat saaneet hälytyksen että kadulla joku hiippari on autonkimpussa...
Jouska

Viesti Kirjoittaja Jouska »

pressa kirjoitti:Enemmän minua kiinostaa kuka oli se, joka pääsi Poliisit ohjelmaan kun kahdelta yöllä aloitti kadunvarressa korjaamaan samaraa. Poliisit olivat saaneet hälytyksen että kadulla joku hiippari on autonkimpussa...
Moi,

En malta tässä mainita, että takavuosina mulle kävi vähän samalla lailla. "Hämärissä olosuhteissa" alkoi Samara moottori keittämään vilkkaan tien varrella. Minä sitä auto sitten ropaamaan ja välillä odottelemaan jäähtymistä auton sisälle. Siinä sitten ikkunatkin huurtuivat talvi kun oli.

Jossain vaiheessa joku mustalaisauto pysähtyi pienen matkan päähän tarkkailemaan tilannetta, luuli hetken aikaa että auto yksin seisoi siinä. Mustalainen ei uskaltanut tulla lähemmäs kun näki autossa liikettä. Tässä vaiheessa joku ulkopuolinen soitti poliisille. Mustalainen häipyi paikalta. Poliisiauto saapuikin hetken kuluttua hälytysvalot päällä paikalle. Poliisit luulivat kai ensin minua autovarkaaksi joka oli jo päässyt auton sisällä. Sisältä huurtuneet ikkunat saivat poliisit varovaiseksi. Mutta onneksi tilanne selvisi nopeasti.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ilman poliisien tuloa Mannet olisivat varmaan ehdottaneet:"Ota sie stereot, mie vien renkaat"
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Se oli hyvä se Samaran kittaus juttu yöllä pakkasessa :lol:

Jouduin hajottaa tossa kaupan pihassa virtalukon kun avain katkes sisälle lukkoon, kyllä ihmiset pällisteli vähän pidempääkin jotkut. Jonkun aikaa siinä paukuttelin ja sain sen meisselillä käynnistettäväksi malliksi...

Naureskelin jo että kohta joku soittaa polliisit, mutta eipä sikoja näkynyt.
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Jussi2107

Viesti Kirjoittaja Jussi2107 »

Miusta se salkkarien lada oli sama joka oli joku aika sitten myynnissä nettiautossa! Se väri jäi vaan mieleen. voin toki olla väärässä...
Vastaa Viestiin