Jokari kirjoitti:Mikä bensapumppu sulla on? Sähkö vai mikä? Jos vähääkään kaasari tulvii ja suoltaa hajottimesta bensaa tyhjäkäynnillä niin taatusti huutaa kuin hyeena.
Kokeile myös läppäakselin välys. Pikku välys käy, isompi lonkse -> imuvuoto jommasta kummasta tai molemmista päistä -> taas karjuu.
Jokatapauksessa FMI:n lambdamittarit on oikein hyviä kapistuksia ja niillä saa hyvin vehkeet säätöön.
Vakio pumppu on. Tällä nykyisellä "tyhjäkäynnillä" joka on noin 2500-3000 rpm tulee kyllä seosta jo kakkoskurkun hajottimesta. Sytytysennakkoa säätämällä päin metsää saa tyhjäkäynnin melko alas, silloin ei näytä hajottimesta mitään tulevan.
Tässä Weberissä ei ole väljät läppäakselit. Käy kylmänä pienempää tyhjäkäyntiä, mutta kun lämpiää niin alkaa karjua enenmmän. Ryyppyä ei tällähetkellä ole ollenkaan käytössä. Ei nyt taas oikeen jaksa innostaa yhtään... Oishan se jos olis edes lämmin talli..
Taas laitoin alkuperäisen kaasarin kiinni, sillä tuntuu toimivan hyvin, vaikka mittari muuta kertookin. Jos siihen vaikka alkaisi suuttimia vaihtamaan. Tyhjäkäynti tosin tälläkin melkoisen kova, ehkä reilun tonnin. Siltikään en jaksa uskoa hurjaan imuvuotoon kannen ja imusarjan välissä.
Paperilla nämä hommat kyllä näyttää paljon yksinkertaisimmilta mitä todellisuudessa ovatkaan, leuka maassa kohti uusia pettymyksiä...
Kai se vähän helpottuisi jos hommasi aluksi kunnollisen kaasuttimen.
Sitten se sormi vasta saattaakin suuhun mennä kun jäärataladan tulevaa konetta tehty ja pitäisi saada tuplat pelittämään
