tänään lähti -78 1200 uudelle omistajalleen, olihan aika urakka saada raato trailerille
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
leimaa olis kuukauden verran, mutta kytkin lopussa ja loota ei toimi ja akku finaalissa, ei pääse paljoo ajelemaan, tälläsellä pakkasella en edes yritä ruveta korjailemaan
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Stilo Farmari vaihtui reilu kolme vuotta sitten Corolla 1,6 Wagoniin
Vaimon diesel Yaris alkuvuonna Urban Cruiseriin, diesel niin ikään, raapii tarvittaesta joka nurkasta.
Edelleen Lada 2107 -88 sitä varten, että käy kerran vuodessa katsastuksessa ja pari kertaa kesässä makkaraa syömässä jokimaisemissa.
Ja Mosse 430 -63 edelleen. Mihinkäs se sieltä tallista pukkien päältä häviäsi.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Noiden Ladanropposten lisäksi sunnuntaina haettiin tällainen patonki taloon:
(klikkaa kuvaa)
Parisen vuotta hyvää kohtuuhintaista nappiscombia etsittyäni kyllästyin ja annoin sitten periksi. Jusukaan ei sitä vihreetä kompinreuhkaa minulle myymään suostunut, mutta kyllä kymenlaaksolaisille möi, grrr... Älkää vaan kuvitelko että minä Ladasta luopuisin, vaimon voiteluun tuon hommasin! Mutta tasaista kyytiä tuo laite tarjoaa, olen kyseisellä laitteella kesärenkailla reilut 300 km ajanut.
Ja aivan varmasti tuo sitruunapatonki on parempi auto eukolle kuin se kaameanvihreä isolohkorumilus kaikkine vikoineen, likoineen, huolineen ja murheineen olisi ollut.
Sitä paitsi Kymenlaaksossa tuntui olevan tarpeeksi remontintekoon hullua sakkia että tuumasin että meneepä oikeaan osoitteeseen (tarpeeksi kauas) mokoma ruopio.