Tämmösen sähkökaavion kanssa tuli konehuoneen johtosarjoja selviteltyä:
jta kirjoitti:Klikkaa isommaksi.

Pöydälle levitin pitkälleen johtokimput ja siitä aloin joutavia karsimaan, en siis vain katkomaan irtonaisia päitä vaan purkamalla kimput ja poistamalla koko piuhat. Lampunpesureiden moottoreiden piuhat ja pissapoikien johdot, äänitorvet, konetilan valo ja valoautomatiikka pois. Jäljelle ei kovin paljoa jääkään: valot, puola, pyyhkijät, flekti, lämpö-/öljy-/jarruneste-anturat, startti + laturin johdot...
Vähällä sitä loppujen lopuksi selevii, tuonverta jäi tarpeellisia, pitää vielä pestä ja niputtaa uudelleen, ja lisätä pistokkeella mm., kierrosluku + seosmittarin, flektin katkaisijan ja lisäöljynpainevalon johdot suoraan tuohon johtosarjaan niin ei irtonaisia johtoja jää ollenkaan konetilaan näkösälle. Ja ylimääräsiäkin oli...:
Jäljelle jääneet johtosarjat:

Joutilaita:

Ja tyhjää alakaa olla:

Konehuoneen pesu + maalaus olisi kans ohjelmassa kun kelit lämpiää...