Kokeile vaan, mutt se on huono ratkaisu... pitäis kylä hakee kampiakselin tunnistin ja trigger-pyörä ja laittaa Megasquirtin kautta sytkä-syteemi.. [/quote]
Mul oli mega 2107i ssä mut möin muka paremman tieltä pois ja nyt kun turbotin ton 1,7 koneen tossa 21013ssa niin tarvis taas megan 420psi sarjalla joka kävis tohon johtosettiin suoraan. mut väliaikasesti ajattelin jotain patenttia.
vai onko kokemusta tolla 2107i:n virtapuolella turbottamisesta.
Peltzi_jr kirjoitti:Kokeile vaan, mutt se on huono ratkaisu... pitäis kylä hakee kampiakselin tunnistin ja trigger-pyörä ja laittaa Megasquirtin kautta sytkä-syteemi..
Mul oli mega 2107i ssä mut möin muka paremman tieltä pois ja nyt kun turbotin ton 1,7 koneen tossa 21013ssa niin tarvis taas megan 420psi sarjalla joka kävis tohon johtosettiin suoraan. mut väliaikasesti ajattelin jotain patenttia.
vai onko kokemusta tolla 2107i:n virtapuolella turbottamisesta.[/quote]
Okeii. mulla ei oo kokemusta muista kuin 1200L mallista...
Eilen illalla otin velipojan kanssa vaihelaatikko ja kytkin irti.. Olihan se kytkin kyllä finaalissa.. ja kampiakselin stefa oli kyllä vuotanut aika paljon.. mutta ei hätää.. mulla on kotona uus stefa... vauhtipyörä on muuten OK.. Huomenna laitan uusi stefa, kytkinlevy ja se Moposportin painesaetelma kiinni..
Vaihdelaatikon öljypohjan irrotus, puhdistus ja tiivistepinnan liimaus. Tiiviste oli vuotanut. Kytkinkoppa puhdistin ja vaihdoin kampiakselin stefa... Pitäis vain työkalua hommata että sais kytkin asennettu paineasetelman keskiön mukaan...
Katsotaan jos sais laatikko paikalle ens viikolla.. on aika paljon muutakin tekemistä ens viikolla... Palataan asiaan!
Pitäis vain työkalua hommata että sais kytkin asennettu paineasetelman keskiön mukaan...
Katsotaan jos sais laatikko paikalle ens viikolla.. on aika paljon muutakin tekemistä ens viikolla... Palataan asiaan!
Terv. Roland
Etusormi on hyvä työkalu siihen hommaan... ainaki ite oon saanu aina laitettuu ku sormella vaan pitää keskellä ja pikkuhiljaa kirii asetelmaa.
Pitäis vain työkalua hommata että sais kytkin asennettu paineasetelman keskiön mukaan...
Katsotaan jos sais laatikko paikalle ens viikolla.. on aika paljon muutakin tekemistä ens viikolla... Palataan asiaan!
Terv. Roland
Etusormi on hyvä työkalu siihen hommaan... ainaki ite oon saanu aina laitettuu ku sormella vaan pitää keskellä ja pikkuhiljaa kirii asetelmaa.
Jooo, onhan se... Katsotaan, kyllä mä laitan kytkin paikalle huomenna vaikka en löytäis työkalua.. pitäs saada valmis
Uusi kytkin ja vaihdelaatikko ovat paikalla...!! Nyt alkaa kohta olla valmista, muokkaan vielä vaihdekeppi.. Pitäis sitten saada etuvanteet käännetyt..
Pitäis vain työkalua hommata että sais kytkin asennettu paineasetelman keskiön mukaan...
Katsotaan jos sais laatikko paikalle ens viikolla.. on aika paljon muutakin tekemistä ens viikolla... Palataan asiaan!
Terv. Roland
Etusormi on hyvä työkalu siihen hommaan... ainaki ite oon saanu aina laitettuu ku sormella vaan pitää keskellä ja pikkuhiljaa kirii asetelmaa.
tai toisesta (kenties vaikka rikkinäisestä, vaikka kyllähän noita ladan lootia on vaikka lampaille syöttää..) laatikosta kytkinakseli poikki ja hitsaa siihen sitten sopivan kahvan päähän. sen kun tunkee paikalleen ja kiristää niin aina osuu kohalleen.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Ja kun on tiukka tilanne, niin M14 pultista ja jeesusteipistä syntyy myös oivallinen keskitystyökalu...vaikka olikin kertakäyttöiseksi tarkoitettu, on sillä keskitetty ainakin 5 koneen kytkimet ja tullaan varmasti vielä muuta keskittämäänkin
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
jep, näitä löytyy ja jos kone on irrallaan, ts sen ympärillä on tilaa, niin ihan silmämääräsesti kun katsoo kytkimen boorien läpi ja keskittää silmämääräsesti, niin menee se paikoilleen. Itte aina näin teheny ja toimii
muuten paljon tsemppiä ladalle! Joko megan kanssa savut otettu koneesta aiemmin?