Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Samaa odotellaan täälläkin... sekä hiukka tarkempaa tapahtumakuvausta...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Kuski kunnossa, hiukka liikaa nopeutta, jäätä ja asvalttia sekaisin niin korjaukset meni miten meni, lopuksi perä pnkkaan joka käänsi keulan penkkaan, tökkäys ja keulan kautta katolleen, peilit, apumiehen puolen ovet ja katto solmussa, keula ehjä. Lähti muuten käyntiinkin kun kokeilin, on siis pyörillään taas. Katto potkittu kuosiin ja raato saa tarvittaessa luovuttaa ovet ja tuulilasin joka meni nostettaessa kun työkalut lähti liikkeelle. Polisit hiukka hymyili kun auto roikkui taka-akselista hiiabissa pystyssä. Ei ollu onneksi ketään kyydissä.
kappas, kuvatuskin tuli... heh, sellasta sattuu... taitaa tuo sun pakoputki pikkasen hiihtää tiessä?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Itse asiassa hiton hyvät renkaat, jäätä ja vauhtia vaan liikaa, lisäksi kun lähtee jäällä luisuun ja tökkää asvalttiin tekee auto aika mielenkiintoisia liikkeitä siinä vaiheessa.
Ei nuo satakympit mielestäni ole huonoja ajo-ominaisuuksiltaan, ehkä vähän ohut ohjaustuntuma, mutta arkiliikenteessä selviää varsin mainiosti.
Aina sattuu virheitä kuljettajille.. karkaa hyppysistä muitakin kuin Ladoja.
Tällä kuskilla on kuitenkin kantia tunnustaa virheensä. Hatun noston arvoinen asia. Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja ja ikävä kokemus varmaan auttaa arvioimaan tilanteita vastaisuudessa paremmin
Ei nuo satakympit mielestäni ole huonoja ajo-ominaisuuksiltaan, ehkä vähän ohut ohjaustuntuma, mutta arkiliikenteessä selviää varsin mainiosti.
Aina sattuu virheitä kuljettajille.. karkaa hyppysistä muitakin kuin Ladoja.
Tällä kuskilla on kuitenkin kantia tunnustaa virheensä. Hatun noston arvoinen asia. Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja ja ikävä kokemus varmaan auttaa arvioimaan tilanteita vastaisuudessa paremmin
Näinhän se on, kyllä näitä sattuu vaikka yrittäisi varovaisestikin ajella. Oli aika lähellä pari viikkoa sitten itselläkin, ettei Transitti lähtenyt lapasesta huonoin seurauksin. Ainoastaan hyvä tuuri pelasti tällä kertaa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vaikka minäkin aina satakymppiä halveksin, niin on se myönnettävä että ajoltaan se on kuin uudet länsiautot vain ajonohjauselektroniiikka puuttuu, ero takavetoladaan on kuin yöllä ja päivällä. Lisäksi turvallisuus puolella on noihin asioihin 110:n korissa kiinnitetty entistä enemmän huomiota ja jos turvallisuudessa ei aivan tässä päivässä olla, niin ainakin 90-luvun parempiin autoihin verrattavissa. Innolla odotan millainen myyntimenestys tulee mallin seuraajasta Priorasta, jossa turvallisuutta on vielä viety eteenpäin ja lisäksi korin muotoilu ja erityisesti sisustus on saatu näyttämään inhimilliseltä ja sopusointuiselta. Josko Delta auto vaikka ensi vuonna sitten alkaa sitä myymään täällä...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)