Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
pinpate
Viestit: 244
Liittynyt: 28.12.2006 12:06
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja pinpate »

calmari kirjoitti:
Marko kirjoitti:Jos perinteitä siin autos noudatetaa,sen pitäis olla täys paska isolla koolla.
Eikös kaikki ladat oo :-)
Ehkä ei sittenkään! :-?
Lada 1200 vuodesta 1980 vuoteen 2006
2006 edelleen Lada 21120 HB /1,6l / 8v / vm 2006
calmari

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja calmari »

Tää auto on kirottu, nyt se lipsahti keulan kautta katollee
Avatar
khj-582
Viestit: 317
Liittynyt: 13.7.2009 22:34

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja khj-582 »

:shock:
WAT?
Kävikö mitenkä pahasti?
Ei, en tarkoita nelipyörää, kuski/matkustajat kiinnostavat.
LadaVaz 2111 1,5li STW -01
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

khj-582 kirjoitti:Kävikö mitenkä pahasti?
kuski/matkustajat kiinnostavat.
Samaa odotellaan täälläkin... :shock: sekä hiukka tarkempaa tapahtumakuvausta...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
calmari

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja calmari »

Kuski kunnossa, hiukka liikaa nopeutta, jäätä ja asvalttia sekaisin niin korjaukset meni miten meni, lopuksi perä pnkkaan joka käänsi keulan penkkaan, tökkäys ja keulan kautta katolleen, peilit, apumiehen puolen ovet ja katto solmussa, keula ehjä. Lähti muuten käyntiinkin kun kokeilin, on siis pyörillään taas. Katto potkittu kuosiin ja raato saa tarvittaessa luovuttaa ovet ja tuulilasin joka meni nostettaessa kun työkalut lähti liikkeelle. Polisit hiukka hymyili kun auto roikkui taka-akselista hiiabissa pystyssä. Ei ollu onneksi ketään kyydissä.
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

parempi niin... ja renkaat oli... huonot?

kappas, kuvatuskin tuli... heh, sellasta sattuu... taitaa tuo sun pakoputki pikkasen hiihtää tiessä? :lol:
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
calmari

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja calmari »

Itse asiassa hiton hyvät renkaat, jäätä ja vauhtia vaan liikaa, lisäksi kun lähtee jäällä luisuun ja tökkää asvalttiin tekee auto aika mielenkiintoisia liikkeitä siinä vaiheessa.
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Satakympin mahtavilla ajo-ominaisuuksillä taitaa olla normipäivä.. :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Autossa oli Pirellin Winter Carving renkaat,lähes täysillä nastoilla.Ei uudet mutta kohtuulliset.
tinuri
Viestit: 412
Liittynyt: 22.8.2009 21:43
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja tinuri »

Monellako rapakympillä jokari olet kurvaillut? :roll: Meinaan jos takatuupparin ja rapakympin ajo-omituisuuksia vertaa niin ei kannata paljon huudella :lol:
Kustaa
Viestit: 712
Liittynyt: 27.2.2010 13:58

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja Kustaa »

Niinpä!

Ei nuo satakympit mielestäni ole huonoja ajo-ominaisuuksiltaan, ehkä vähän ohut ohjaustuntuma, mutta arkiliikenteessä selviää varsin mainiosti.

Aina sattuu virheitä kuljettajille.. karkaa hyppysistä muitakin kuin Ladoja.

Tällä kuskilla on kuitenkin kantia tunnustaa virheensä. Hatun noston arvoinen asia. Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja ja ikävä kokemus varmaan auttaa arvioimaan tilanteita vastaisuudessa paremmin
Avatar
khj-582
Viestit: 317
Liittynyt: 13.7.2009 22:34

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja khj-582 »

Huhhuh, onneksi ei hlövahinkoja.
Peltiä saa aina.

Eipähän nuo pilarit ole tuon kuvan mukaan ainakaan paljoa periksi antaneet.
Satakymppi on (lähes) turvallinen auto.
LadaVaz 2111 1,5li STW -01
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja samarai »

Kustaa kirjoitti:Niinpä!

Ei nuo satakympit mielestäni ole huonoja ajo-ominaisuuksiltaan, ehkä vähän ohut ohjaustuntuma, mutta arkiliikenteessä selviää varsin mainiosti.

Aina sattuu virheitä kuljettajille.. karkaa hyppysistä muitakin kuin Ladoja.

Tällä kuskilla on kuitenkin kantia tunnustaa virheensä. Hatun noston arvoinen asia. Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja ja ikävä kokemus varmaan auttaa arvioimaan tilanteita vastaisuudessa paremmin

Näinhän se on, kyllä näitä sattuu vaikka yrittäisi varovaisestikin ajella. Oli aika lähellä pari viikkoa sitten itselläkin, ettei Transitti lähtenyt lapasesta huonoin seurauksin. Ainoastaan hyvä tuuri pelasti tällä kertaa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10245
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Vaikka minäkin aina satakymppiä halveksin, niin on se myönnettävä että ajoltaan se on kuin uudet länsiautot vain ajonohjauselektroniiikka puuttuu, ero takavetoladaan on kuin yöllä ja päivällä. Lisäksi turvallisuus puolella on noihin asioihin 110:n korissa kiinnitetty entistä enemmän huomiota ja jos turvallisuudessa ei aivan tässä päivässä olla, niin ainakin 90-luvun parempiin autoihin verrattavissa. Innolla odotan millainen myyntimenestys tulee mallin seuraajasta Priorasta, jossa turvallisuutta on vielä viety eteenpäin ja lisäksi korin muotoilu ja erityisesti sisustus on saatu näyttämään inhimilliseltä ja sopusointuiselta. Josko Delta auto vaikka ensi vuonna sitten alkaa sitä myymään täällä...
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin