En nyt muista mitä asteita BK kertoo, mutta lämpömittarin viisari on suoraan ylöspäin (normaali). Ongelma on pakkasella tuo viileys puhaltaa kyllä, mutta suottahan sitä kylmää ilmaa touhottaa sisälle...
No nyt on viimeaikoina tarennu ja lämpöä jopa saanu pienentää, kun aurinko porottaa lasin läpi ja normaali talvi vaatetus on vielä päällä

Muuten jos on normaalisti tarpeeksi lämpöä saanu kapiiniin niin säätelyyn on riittänyt pelkkä puhaltimen hetkellinen sammuttaminen näin siis reilulla 20 km. matkalla ja norm. koneen lämmöillä. Pitemmällä matkalla lämmönsäätöä voi tehdä jahka sisustan saa ensin lämpeämään.
Pidän ongelmana kuitenkin tuota lämmön luovutusta tai sitten tuo raitisilma läppä vuskaa kylmää sekaan vaikka onkin kiinni

.
Kuitenkin jos koneessa on kerran normaali lämpö ja neste kiertää (kennolle tuleva ja lähtevä putki on kuumat) niin vikahan on silloin kennon päässä/ilman ohjauksessa.
Tuokin lämmönsäätö on niin raju, että jo kahen sentin liikeellä saa kylmää sisälle eli ei tarte kovin paljoa pienentää, kun jo kylmää puhaltaa (ei tulis mieleenkään mitään 1/2 auki

) ja kohta sitä saa kääntää takaisin päin

Mitenkä tuo toimisi jos tuon raitisilma läpän lukitsisi kiinni ja jättäisi pelkän lämppärinhanan varaan lämmönsäädön kuten vanhemmissa? Pitäisikö kokeilla
