Tuokin on tavallaa totta.Ihmisillä,eläimillä ja ainakin kulkupeleillä vaa on jostai syyst lempinimii,mie en pidä sitä pahana,mut jos ollaa aihees,sehän vois olla Vazi.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
Ladalle tuntuu olevan jostain syystä tarve keksiä mitä järjettömimpiä ja typeriä nimiä, jotka eivät yleensä liity koko asiaan mitenkään. Ovat usein lyhyesti sanottuna ihan paskoja ja hävettää kuunnella kun näitä kutsutaan samalla tavalla kuin ihmisiä.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Onkos muuten typerää kun purjeveneille sun muillekin vesihärveleille nimiä keksitään? Ei kai Ladalle nimen keksiminen sen typerämpää ole? Vaikkakaan en itse moista suuremmin harrastanut ole, mitä nyt Museoraato (museorekisteröity -74 kun ei oikein viimeisen päälle kunnossa ole vaikka museorekisteröity onkin) ja Kaunotar kun edellinen omistaja sitä niin kutsui. Muita on tullut vaan lähinnä värin mukaan kutsuttua.
Minun Ladoilleni olen antanut vain täällä foorumilla lempinimet ja niitä en koskaan käytä foorumin ulkopuolella. Tämäkin vain siksi että ne
erotettaisiin toisistaan.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
se on ihan hyvä jos kaikki mattamustat ja puskurittomat hirvitykset eriytetään normaaleista Ladoista, ne on mun mielestä yhtä naurettavia kyhäyksiä ku nää nimikkeet: laaborshi, largoidi, large, larppa, laapotti, larsseeni.....
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nykyinen on keltuainen ja nyt kunnostuksessa oleva korvaava lada on jo nimettu Jalluladaksi.
Väri on jaloviinan ruskia ja sellainen kohtuu komia teippaus on valmistumassa konepeltiin
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm