Kaikki sähköt, kattovaloa lukuunottamatta pelaavat. Käsittämätöntä. Jopa oviavausvaroitusvalot!
Laturista ei ollut irti kuin se yksi hiilipaketilta tuleva johto apikostaan. Kävin kyllä kaikki sulakerasian pohjan liittimet läpi puhdistaen ne. Lisäksi kaikki 3 sulakerasian alla olevaa muoviapikoa avasin ja puhdistin. Niin ja tietysti laturin piuhat irti ja uudelleen kunnolla kiinni.
Sitten alettiin tietysti purkamaan laturia irti, kun ei muka auttanut. No, sehän nyt on jo vasemman käden rutiinia kun se on aina tehtävä. Remeli irti ja ai niin. Se pohjapelti. Nostelin vähän ja pohjapelti pois. Sinne sitten ruiskimaan CRCtä ja kas! Yksi piuha irti. Kokeillaas ja jos vaikka olisi onnea!
Ja Onnea oli! Latasi kuin ei ikinä olisi lataamattomuutta nähnytkään. Latauksen merkkivalo, latausmittari ja pääasia että itse Lataus toimivat.
Olin näköjään laittanut jotkut hemmetin jäähdytysjärjestelmän pesukamat sisään silloin ennen kun laittelin seisotukseen herra ties 2.5.2008 ja juuri olin katsastanut 6.3.2008. No, tällaista se homma on kun harraste on vuoden ikäinen. Ei älyn häivää.
Kuumentelin nesteet käyttäen hiljalleen konetta. Ei käryjä, ei kuplimisia mistää pakosarjoista eikä kansipahveista. Nesteet kuumana lohkoproppu auki. Termari pysyi auki, joten saatiin paremmin kamaa ulos. Vähän sakeaa, mutta olin tainut huuhtoa tuota järjestelmää jo silloin aikanaan.
Laitoin kesälirut sisään. 1osa vihreää 2osaa vettä. Ensin näytti, että eipä toimi lehta. Syylärin korkki auki vähän pulpahti. Kokeilin lehtan ja toimi. No, pantiin sitten syylä täyteen, korkki kiinni, paisarin letku paikalleen, paisariin kamaa ja odotetaan. Nousi lämmöt niin hemmetin korkealle mittarin mukaan. Mutta ei pulpahtanut paisari. Sitten vähän jo paisari höyrysi... Ja pörähtihän se lehtakin.
Onhan tuossa vielä monta kommervenkkiä ennen varsinaista kovaa ajoa, mutta lähellä jo ollaan. TinneriTissutusta, siivoilua, simpsimistä ja mitä kaikkea sitä ei ole muistanutkaan.
Jotain kuviakin yritin näppäillä, mutta tulivat sellaisia, että 10sanalla kuvaa enemmän, joten jää laittamatta. Josko se taas tähtäysaukko ja kädentärinä löytäisivät paremman kombinaation joskus toiste niin laitetaan mahdollisimman harhauttava kuva HienostaMaalauksesta