Lada nivan kaasuiskarit Lada 2107 malliin
Lada nivan kaasuiskarit Lada 2107 malliin
Elikkä meneekö tuommoset nivan kaasuiskarit tuohon malliin iha noin vaan kiinni ja oisko tuommonen jäykempää tavaraa kun nuo ladan vakioiskarit on vähän huonot kun on 4 ihmistä kyydissä niin oma tekemä putkisto vähän raapii ja roiskeläpät.
- toktornivako
Re: Lada nivan kaasuiskarit Lada 2107 malliin
Ei ne Iskarit sitä ylhäällä pidä! Tai no jos ne on niin pitkät että pohjaavat jo kun laskee tunkilta!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Juu kyllä sen tiedän mutta vakio iskarit ovat melko loppu ja jouset kuoleentuneet.
Eiköhän se sitten ole vain jouset ja iskarit vaihtoon? saapi tuohon jäykempääkin, jolloin ei raaputtele, mutta vakio tavarakin on uutena ihan jämyä. Vaikka combin jouset pikkasen lyhennettynä taakse, ja kaasu iskarit.
No nyt on iskarit hommattu. Enään tarvitsen jotkut jämäkät takajouset jotka eivät pistä autoa etukenoon ja menisivät kiinni ilman pätkimistä.
Laittakaahan ehdotuksia hyvistä jousista taakse=) Saavat olla ihan jotain laatutavaraakin.
Combin oikeat takajouset -1 tai 1.5 kierrosta miten sattuu langanpää natsaamaan.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Mitenkä jos tuon 1,5 kierrosta ottaa pois tuleeko vakio jousien korkuinen vai hieman matalempi ?
Kun itsellä olisi hakusessa vakio perää noin 30-40mm matalempi perä koska en halua että on yhtään etukenoa.
Kun itsellä olisi hakusessa vakio perää noin 30-40mm matalempi perä koska en halua että on yhtään etukenoa.
Tervehdys
Venäjältä saa jousia malli sport. Samoin iskareita. Mulla on kotona eteen 30 mm madallus ja taakse 50 mm madallus. Ei ollu pahan hintaset. Kuvat löytyy osoitteesta http://www.alsport piste ru.
Ainakin Nico tuo alsportin osia Suomeen.
Jyrki-boy
Venäjältä saa jousia malli sport. Samoin iskareita. Mulla on kotona eteen 30 mm madallus ja taakse 50 mm madallus. Ei ollu pahan hintaset. Kuvat löytyy osoitteesta http://www.alsport piste ru.
Ainakin Nico tuo alsportin osia Suomeen.
Jyrki-boy
Itse haluaisin vakiojousista noin 20-40mm madaltavat jouset taakse. Pystyykö nuo etujouset laittamaan taakse ?
ei mene ihan mallikkaasti, ja jos laittasit, niin perä on semmonen kivireki että pitja ai perästä löydy ollenkaan.
^^ Eikös tuo ole yleensä ollut tarkoituskin kun täältä juttuja lukee?

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Tervehdys
Käsittääkseni noita Venäjän jousia on saatavana eteen sekä taakse -30, -50 ja -90.
Etuvetosissa on paremmat valikoimat. Käykää katsomassa alsportin sivuilla. Sieltä ne tuotteet näkee itse, eikä tarvitse kysellä. Jos on kysyttyvää, niin ottakaa yhteys Nicoon, joka voi pirauttaa liikkeeseen ja kysyä asiat kuntoon.
Jyrki-boy
Käsittääkseni noita Venäjän jousia on saatavana eteen sekä taakse -30, -50 ja -90.
Etuvetosissa on paremmat valikoimat. Käykää katsomassa alsportin sivuilla. Sieltä ne tuotteet näkee itse, eikä tarvitse kysellä. Jos on kysyttyvää, niin ottakaa yhteys Nicoon, joka voi pirauttaa liikkeeseen ja kysyä asiat kuntoon.
Jyrki-boy