
Eli homma lähti siitä liikkeelle kun laitoin ostoilmon takaveto saasteladasta.
AI:lta löytyi sopiva koppa ja loppujen lopuksi se tuli ostettua penkkejä vaille täydellisenä.
Tässä pari kuvaa autosta:
http://i95.photobucket.com/albums/l133/ ... G_1222.jpg
http://i95.photobucket.com/albums/l133/ ... G_1221.jpg
Taustalla näkyy kaverin kautta lainassa ollut vaihtolavakuormuri jolla lada tuli komiasti perille.
Autoon on nyt hommattu uudet kytkimen sylinterit jotka onkin jo paikoillaan, uudet jarruhilut ja käsijarruvaijerit, 30mm madaltavat iskari ja tolpat, takapenkki löytyi purkuautosta ja etupenkit tulee ykköskopan Subaru Legacystä.
Siksi ko. penkit koska ne löytyy omasta takaa ja ovat ihan kohtuullisen hyvät = korkeussäätö kuskin penkissä, ristiseläntuen säätö ja muutenkin sopii isommallekin sällille

Autoon pitää siis niputtaa ko. osat paikoilleen ja sitten vielä vaihtaa vaihdelaatikko. Kuulemma nelonen ei pysy päällä joten heitetään tosta yksi nelilovinen laatikko näin aluksi siihen paikoilleen. Weberi ruuvataa tuosta nykyisestä irti suhautetaan se tähän kiinni. Samalla pitää vähän katella sitä kaasuvivuston kiinnitystä kaasariin paremmaksi, jotta saadaan poljin vähän alemmas ns. nolla-asennossa.
Mitään ihme virityksiä tähän ei nyt olla tekemässä ainakaan tässä vaiheessa.... yksi aika kivannäköinen kehitelmä on jaloviinalogosta ja sellainen tarra ehkä teetetään ja liimataan konepeltiin. Vähän ruosteita pitää paikkailla mutta kaiken kaikkiaan koppa on ikäisekseen todella hyvässä kunnossa.
Kirjoittelen lisää kun jotain tapahtuu tai muistan ottaa lisää kuvia tuosta kaunokaisesta... ja tuo nimihän tuli automaattisesti tuosta jalon juoman värisestä maalipinnasta
