Eli tuollainen Samaran 1.5 litrainen, katalysaattorimalli. Ja sitten turboahdin, riisuttu 2000-luvun Skoda 1.9td autosta.
Onko yhdistelmä tuhoon tuomittu?
Kilpiinhän tämä ei tule, vaan "harrasteautoksi". Mahdollisesti jääradalla pörräilyä jne.
Meneeköhän seokset ihan mahdottomasti pieleen, jos ei karttoihin koske ollenkaan? Vai voiko seoskarttoja jotenkin muuttaa helposti?
Lambdahan tuossa haistelee happiarvoja, osaisiko se säätää polttoaineen määrää sopivammaksi turbon kanssa?
Tuossa Samarassa on kait 1-pisteruisku, eli "sähkökaasari". Mistä löytyy ohjausboksi? Vai miten tuon seoksia säädellään?
Samara 1.5 kat ja turbo
Re: Samara 1.5 kat ja turbo
1-pisteruisku ja sähkökaasari eri asioita, selvitä ensin kumpi kyseessä
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Re: Samara 1.5 kat ja turbo
Eikös 1500i samarat ole aina monipisteruiskuja, eli eiköhän tässä ole axtec kyseessä.
Njet problem, normal katastroof 
