Samara 1.5 kat ja turbo

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
mick

Samara 1.5 kat ja turbo

Viesti Kirjoittaja mick »

Eli tuollainen Samaran 1.5 litrainen, katalysaattorimalli. Ja sitten turboahdin, riisuttu 2000-luvun Skoda 1.9td autosta.
Onko yhdistelmä tuhoon tuomittu?

Kilpiinhän tämä ei tule, vaan "harrasteautoksi". Mahdollisesti jääradalla pörräilyä jne.
Meneeköhän seokset ihan mahdottomasti pieleen, jos ei karttoihin koske ollenkaan? Vai voiko seoskarttoja jotenkin muuttaa helposti?
Lambdahan tuossa haistelee happiarvoja, osaisiko se säätää polttoaineen määrää sopivammaksi turbon kanssa?

Tuossa Samarassa on kait 1-pisteruisku, eli "sähkökaasari". Mistä löytyy ohjausboksi? Vai miten tuon seoksia säädellään?
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Samara 1.5 kat ja turbo

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

1-pisteruisku ja sähkökaasari eri asioita, selvitä ensin kumpi kyseessä
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Re: Samara 1.5 kat ja turbo

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Eikös 1500i samarat ole aina monipisteruiskuja, eli eiköhän tässä ole axtec kyseessä.
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Vastaa Viestiin