THI-900 kirjoitti:Nyt ei sitten museopelilläkään tarvi jäädä enää jalkoihin - tai siis kohta ei tarvi
Paina sitä kaasua!!!! Sinullahan on käsittääkseni se varsin COOL saranoitu kaasupoljin jota on hyvä painaa! Näin et jää jalkoihin!
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
lada.h.s kirjoitti:
Paina sitä kaasua!!!! Sinullahan on käsittääkseni se varsin COOL saranoitu kaasupoljin jota on hyvä painaa! Näin et jää jalkoihin!
90 on mukavin matkavauhti, niin kuin moni muukin pussihousu sanoo. Kulustahan ei tuon kanssa jää kiinni... Kulkee se lujempaa kuin vakio pikkulohko kun on oikean laiset suuttimet
21013 1200L/1700 '87 RedBull & 2101 1200 '74 Kopeeka Classic & 21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Enemmän kun rajoitusten laskemista, haluaisin että kaikkialla olisi toimiva nopeuksien valvonta. Keskinopeusseuranta kuulostaa hyvältä, saataisiin kaaharit kuriin.
manni kirjoitti:Enemmän kun rajoitusten laskemista, haluaisin että kaikkialla olisi toimiva nopeuksien valvonta. Keskinopeusseuranta kuulostaa hyvältä, saataisiin kaaharit kuriin.
Ja ennenkaikkea yhtenäinen sakotuskäytäntö. Muuttujia vähän ja selkeä systeemi. Siinä on kyllä menty oikeaan suuntaan.
21013 1200L/1700 '87 RedBull & 2101 1200 '74 Kopeeka Classic & 21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Enemmän kun rajoitusten laskemista, haluaisin että kaikkialla olisi toimiva nopeuksien valvonta. Keskinopeusseuranta kuulostaa hyvältä, saataisiin kaaharit kuriin.
ja ei tulla saamaan kaahareita kuriin koska noikin kamerat pystyy kiertämään ku menee vastaatulijankaistalle kun kamera on tulos kohdalle ja kaahari kaahailee sitten muualla ku isoilla teillä