mikko853 kirjoitti:110 seissyt 3 viikkoa, tänään kaivettu hangesta, käytetty kunnolla lämpöiseksi ja ajeltu vähän jottei paikat mene jumiin. Hyvin lähti käyntiin ensimmäisellä yrityksellä. Apukuskin etuovea ei keskuslukitus avannut, oli jäässä, hetken kun oli kabiinia lämmittänyt niin aukesi normaalisti.
Suunnilleen sama, tosin tälläkertaa hain tankkiin myös täytettä jottei niin keräisi kondenssivettä sinne. Tuppasi lasit huurtumaan kovasti lumipyryssä, myös valot olivat heikot Samaraan tottuneena. Kabiini sen sijaan oli huomattavasti hiljaisempi, penkit mukavammat ja sivupeilit paremmat. Vaihdoin myös tuon lämmityslaitteen säätöyksikön, nyt tuli 15min ajelun aikana kuuma! Huomattavasti lämpöisempi kuin Samara.
Pistää miettimään pitäisikö 110 kuitenkin pitää ja Samara hävittää vaiko toisinpäin

110:n valoista voisi saada kelvolliset suorakaide umpioilla..