ladan rakennusta...

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
pressa
Viestit: 10447
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pressa »

Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

empä taida tohon alkaa koneistuttaa erillisiä renkaita, kunnon pahvin ku löytäs, saattaa olla että tuossa pahvissa oli vika jo sillon aikasemmin ku lämppäri korkkas, varmaan painetta kehitti jo sillon...
olisko hyväksihavaittuja kansipahvivaihtoehtoja(merkki)...? käyneekö se 1700 pahvi, eikös isompireikänen...? nyt ainaki lämppäri kunnolla lyötynä, josko jo alakas pysymään...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

tuossa vielä valokuvia ajotouhusta, alla olevista kuvista klikkaamalla... laatokkakin siellä välillä vilahtaa...
Kuva Kuva Kuva

ei oo iso remontti, paljo isompiaki joillakin... :lol:
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

joskohan nyt alakas kestää:
Kuva
ainakin vahvemman näkönen ku tuo entinen, yhtenäiset leveet liekkirenkaat, ajusa oli valmistaja. onko se 1700:sen vahvistettu tiiviste sitten myös tuon näköinen? samalla tarttu matkaan tuo vauhdikkaan värinen iso öljynsuodatin... kohtahan se taas kasassa, josko jo pysyisikin... :roll:
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

---
Viimeksi muokannut pvdriver, 15.6.2011 23:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
elmeri racing team
Viestit: 139
Liittynyt: 11.12.2005 20:57
Paikkakunta: lohja

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja elmeri racing team »

ei se kytkin yleensä tuossa vaiheessa ensiksi rupea luistamaan sitten kun nelosta ja vitosta heittää päälle niin sillon alkaa luistamaan vakio kytkin kestää alle kahden kilon väännön ja 160hp sitten rupeaa luistelemaan kun mennään yli noista lukemista.
ääni ei riitä voimaa täytyy olla
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

Näinhän se että turpovehkeissä kytkimet kovilla. Meinaan vaan ku tuo ei ole ees uusi vaan vanaha vakiokytkin, ei ongelmaa ajossakaan...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2698
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

pvdriver kirjoitti:onko se 1700:sen vahvistettu tiiviste sitten myös tuon näköinen?
Ihan vakio venäläiseltä tiivisteeltä tuo näyttää, liekkirenkaan yhteneväinen osa vainen toisella puolella paffia.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

Joo. Ei kellään kuvaa sellasesta vahvistetusta, mitä eroa? Tuolla mennään nyt
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

sen verta kävin kahtoo ja kurkkii että huomasin kaasarista ruovituspumpun kalavon vuotavan... pitänee hommata uuet, olisko sitten järkevintä ottaa koko korjaussarja vai pelekät kalvot tiiä häntä... vai kokeilisikko alakuun tip-toppia... liekkö pensankestävää paikkaliimaa saatavissa jostakin...? ja pakosatsissa pikku vuoto, pitää samalla korjata.

pitäs vissiin renkaeta tai jotakin hommata talaveksi...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

jaha, pitäsköhän tännekkin välillä kirjotella...

kaverilta kävin hakkee lukkoonhitsatun 4,3 murikan, voidaan kokeilla sitäkin, miltä tuntuu hitsilukko... nythän siinä on paikallaan se todennäköisesti 4,1 vakiovälitys...

muuta, kiihytyspumppujen kalvot uusittu, kaasuvivuston hienosäätöjä tehty, lohkolämppärin pistoke asennettu, ja ja... siinäpä ne olikin. tehtävää tuon mahdollisen peränvaihon lisäksi, tulppien vaihto denson "seiskoihin", sytkän tarkastus ja säätö, sammuttimen kiinnitys, renkaiden vaihto (mitennii, kitkathan siinä on ollu koko kesän...).myös se puslien vaihto ollu mielessä ja polyuretaaniset hakusessa, eteenhän ne tärkeemmät olis vaan kattoo nyt hankkisko ja vaihtelisko taakse samalla kun rupee allakönyymistä harrastammaan peränvaihon verran...

jääradat jäätymässä hyvää kyytiä näillä pakkasilla, luntakin sais tulla vielä vähän lissää...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Jambero

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja Jambero »

Voitko laittaa tuon lähtökokeilu jutun uudelleen kun tulee että file not found ja en ole nähnyt tuota ollenkaan.
Komia lada sulla kyllä on =)
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

palvelimessa minusta (maksajasta) riippumattomia ongelmia... :roll: kokeile myöhemmin uudelleen (linkkiä kakkosnapilla tallenna nimellä)
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
Tooberi
Viestit: 198
Liittynyt: 27.5.2009 19:21
Paikkakunta: Ii

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja Tooberi »

Meinaatko tai ootko penkittäny tuota?
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: ladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

en oo penkittäny enkä taia meinatakkaan... jospa siinä sen 75+jotakin olis, se mulle välttäs... :lol:

niin, voeko joku laettaa kuvia hyväksitodetuista pohjapanssariratkaisuista? pitäs se alumiinisuoja sinne rueta väsäämään... ajattelin kiinnitystä, etureunaan jos tekisi poikittaisen vaikka neliöpalkkituen kallistuksenvakaajan pulttien alta, ja takareunaan etupalkin pohjaan kiinni? ja kuinka vahvaa ootte käyttäny, mitä tuossa kavereitten panssareita oon mittaillu viittä kuuttamilliä tuntuu olevan ja lisättynä kaikenlaisia vahvikkeita...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Vastaa Viestiin