Mitä hyödyttää puhua latureista, starteista, ja muista tässä, koska niissä ei mitään ongelmaa ole ollut. Ja mikä on se parin tunnin homma, jonka olisit tehnyt jo heti kättelyssä ja saanut tämän toimimaan? Mitkä ovat ne huollot, jotka tästä ovat jääneet tekemättä? Nyt kun väität, että mitään hajoavaa osaa ei näissä ole niin selitäpä tuo öljyvuoto jotenkin.
Eivätkö moottorit, vaihdelaatikot, kytkimet, jne... ole mahdollisia hajoavia osia?
Nyt en kyllä millään ymmärrä mitä sinä audiq haluat näillä viesteilläsi minulle tai muille kertoa. Taidat kirjoittaa jotakin yleisellä tasolla näistä Samaroista ja vaikuttaa siltä, ettet ollenkaan ole lukenut mitä tästä VäliPalasta olen kirjoittanut. Toivoisin sinulta asiantuntijana oikeita neuvoja, vinkkejä ja apua enkä tuollaista turhaa jaaritusta siitä, mitä EI voi tapahtua.
Tässä autossa on ihan oikea ongelma ja joku vika. Vai pitäisikö minun epäillä havaintojani noista öljyvuodoista, koska niitä ei voi tapahtua?

Eli audiq saa nyt kertoa mitä on jätetty tekemättä tai mikä ei voi olla mahdollista tässä tapauksessa. Muuten on ihan turha höpöttää tuollaisia juttuja autojen hajoamattomuudesta ja mahdottomista vioista.