Itse kirppari asiaan eipä ole tullut viimeaikoina käytyä, kun eihän noissa ole kun "rättejä" ja kiinalaista "työkalun" pskaa mitä saa kaupastaki jos sellasilla itseään haluaa kiusata

Kuunneltu noin 15 tuntia ja edelleen toimii, eli ei huijattu.AI kirjoitti:Eilen Orimattilasta löysin mp3:sia soittavan siistin Panasonic autostereon 30 eurolla. Toimintatakuunkin sai eli jos ei toimi niin tänään saisi palauttaa. Ihan hyvin toimi kun illalla kokeilin.
Tuo la:n hinta on jo sellanen että sen voi toimivasta ( ja mistäpä sen kenttä oloissa tietää kun useat sateet ja poudat ovat nähneet ...) ja siististä maksaa jos on tarvetta.LADACAT kirjoitti:Lahdesta kirpparilta löytyi toimiva Mocoma 27 lälläri 8:lla eurolla.
Onko siinä pistokkeessa erillinen plugi josta sen saa sammutettua? No on kyllä aika löytö.Tänään ostin Heikki Sarmannon musikki CD:n avaamattomissa kelmuissa 2€.Jouska kirjoitti:Moi,
Kirpputorilta ostin Itä-Saksalaiset "Narva" kuusenkynttilät siistissä alkuperäislaatikossa, maksoi 0,5 euroa. Ainoastaan se töpseli on maadoittamattomaan pistorasiaan, mutta kai sen voi tuunata.
Polttimot on sarjassa,niitä on muistaakseni 12kpl.240V/12 =20V....kyllä niitä pitäisi edelleen saada hyvin varustetuista sähköliikkeistä.Ei DDR:n sähkölaiteet mitään huonoja ole,meillä on ollut sähkövatkain 27 vuotta,mitä nyt johto muutaman kerran korjattu.Jouska kirjoitti:Moi,
Kyllä siinä on sellainen pikkuinen plugi siinä pistokkeessa. Vanhemmillani on olleet samanlaiset kynttilät jo 80-luvulta asti.
Pakkauksen mukana ei vaan ole yhtään vara-polttimoa jos sattuu joskus joku poltin hajoamaan. Ei taida Technical support enää toimia näihin Itä-Saksan vehkeisiin.![]()
On mulla myös uusi Narva merkkinen peltinen taskulamppu, mutta litteätä paristoa ei taida enää saada kaupasta.
Jouska kirjoitti:Moi,
Juu, tiedän ettei ne ole huonoja tuotteita nuo DDR:n sähkölaitteet. Oikeastaan mä pikkaisen keräilen niitä, erityisesti Narva ja AKA electric tuotteita. Ostan vaan toimivaa tavaraa.
DDR sähkövatkainta ei mulla ole, mutta olen vähän haaveillut sellaisesta. Minkäs merkkinen se teidän vatkain oikein on?? Olen koettanut katsella kirpputoreilta mutta ne on varmaan jo kaikki kaatopaikalla.