Otin työn alle apparin jumittavan etujarrun. Mäntä pois, tiivisteen ja männän puhdistus ja takaisin asennus ==> toimii. Lähes samankokoinen oli muuten 110 satulan tiiviste kuin takapotkun. Oli sopiva mäntään, mutta ei sopinut sylkkään männän kanssa
Käytin myös irti apparin takarummun kun se on hieman kanssa lämmennyt. Käytön puutetta, mitään ihmeempää ei ollut. Pykälän, joka oli jäänyt edellisellä kerralla rummun reunasta poistamatta, poistin. Eikä siinä sitten muuta kuin, että päästin kilometrin käkkäri päällä. Nyt ei enää lämpene
Myös jakohihnan jako tuli tarkatettua. Eihän sielä laatinkon päässä olevasta luukusta mitään nähnyt. Niinpä keksin köyhän patentin ja otin ykkösestä tulpan pois ja panin männän reikään hitsauspuikon (semmoinen mistä ei lohkea mitään...) ja pyöritin kolmeen otteeseen ykkösen ykk:hon. Aina oli nokkien merkit juuri eikä melkein kohdallaan, joten pitäisi olla siis kaikki hyvin.
Kulutus oli taas kova, 7,7l/100km. Mutta varmaan pienenee kun tuo jarru ei enää laahaa, ero oli selkeästi huomattava, varsinkin kun lähti kiihdyttämään sen jälkeen kun oli juuri jarruttanut.