Jonkun verran laitettu kone ja Martelius xl 4-2-1 ja siitä eteenpäin 2" tuuma itsetehty putki. Yksi läpivirtaus martelius keskellä ja motonetin "turbo" kammio vaimennin eli ei siis läpivirtaus. Ja kyllä tuolla oli kauhea ajaa matkaa. Ihan liikaa ääntä maailmassa.
Alle ei vaan saanu mahtumaan järkevästi enempää vaimentimia.
Noissa vakio kotteroissa en ymmärrä noita pörinäputkia. On tainnu äippä ottaa räpätin pois pinnojenvälistä, kun sitten vanhempana pitää vehkeiden pöristä
lola kirjoitti:Noissa vakio kotteroissa en ymmärrä noita pörinäputkia.
sitte ku nää on veilä hutasemalla laitettu ja ei oo puskuriin raskittu leikata koloa. roikkuvat ja sojottavat miten sattuu auton alla.auto on muuten siistin näkönen mutta pakoputki on sitte rumasti tuuninki autoissa
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Moro, ajattelin ihan aikani kuluksi askarella katsastuksen jälkeen asteekkiini katinkorvausputken, sekä vaihtaan taaimmaisen äänenvaimentajan simonssin läpihönkivään.. Miten on pysyykö äänet kohtuullisina? Nyt vähän huonosti pääsee mittaileen ym. kun auto toisella paikkakunnalla niin onko kukaan muu tehnyt katalysaattorin korvaus putkea? Millasta putkee ja minkämittanen pätkä siihen menee, muistaakseni kumminkin muhvit on itse pakoputkessa, eikä katissa niin suora putki käynee.
Kyllähä noissa pörinäpöntöissä on sen verran järkee, että saa vähä autoon miedompia ääniä ja näyttävyyttä, ainanki itellä on takana kromipönttö isommalla ulostulolla kunnolla hitsattuna ja kannakkeineen niin siistinnäkönehä se on.
jos sen haluaa virtaamaan, niin ei kannata ennen takasillan ylitystä alkaa laittaan minkään sortin vaimentimia ahistamaan.. patentoi vaikka perään sitten pari vaimenninta... itsellä yhdellä läpivirtaavalla 2" putkee. tarvis melkein patentoida toinen vaimennin.. kiihdyttäessä on ´kuitenkin suht äänekäs, mutta eipähän ahista.. tasakaasulla ei juuri pörise.
tässä yksi esim. pakoputken halkasijasta.
vkloppuna ajettii kaverin corsaa kahessa eri dynossa, mun ja kaverin dynossa. molemmissa se anto ulos 188hv/181nm ja pakoputki vaatimaton 2" ränni yhellä läpivirtauspöntöllä.
moottori on 1.6
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.