lintsin ladat
lintsin ladat
yksi combi lada mikä huutokaupattiin linnanmäellä nuorten m.terveystyön hyväksi on koko talven pötkötelly hernesaaressa lumikinoksessa seuraava hakia taitaa olla kaupungin romuauto.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: lintsin ladat
Varmasti meni ihan fhithuiks tuo savotta. Sen verran osallistuin että näin miten huonosti hommaa hoidettiin. Tuohon projektiin olisi pitänyt olla ainakin yksi ihminen joka oikeasti keskittyy siihen.
Vielä kun olin mukana niin vinkkasin tuolle porukalle että jos ei meno muutu niin homma kusee.
Mikä tahansa hienoideainen projekti menee käsille, jos siitä ei kukaan ole vastaamassa.
Ja mitä noihin hangessa seisoviin autoihin noissa isommissa kaupungeissa tänä talvena tulee niin niitä on paljon. Eli yksi Latakin mahtuu joukkoon. Niiden kinoksien alla on maannut ihan toisen hintaluokan vekottimia kun muutaman satasen Lata.
Vielä kun olin mukana niin vinkkasin tuolle porukalle että jos ei meno muutu niin homma kusee.
Mikä tahansa hienoideainen projekti menee käsille, jos siitä ei kukaan ole vastaamassa.
Ja mitä noihin hangessa seisoviin autoihin noissa isommissa kaupungeissa tänä talvena tulee niin niitä on paljon. Eli yksi Latakin mahtuu joukkoon. Niiden kinoksien alla on maannut ihan toisen hintaluokan vekottimia kun muutaman satasen Lata.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
no on siinä samassa rivissä n.10 metrin päässä chrysler 300 farkku sekin ko talven ollu haudattuna se kuitenkin jo aika hintava pöristin.
- Lada-Jussi
ikinä ei sen eiran mummon blogissa kerrottu, mitä tällä hyväntekeväisyys kampanjalla saatiin aikaan, ainakin Ladojen joukkomurha, käsittääkseni keskisen ostamat Ladatkaan ei ole Tuurissa ollut kyläkaupalla esillä, kuten oli tarkoitus. En kyllä mene Keskisen kaupalle katsomaan itse, vaan boikotoin paikkaa koska Keskinen on osallistunut tähän "kansanmurhaan".

Kyllä ainakin joku maalailtu lada oli etuovella talvella näytillä.