pvdriver kirjoitti:käyttömotukkaa leimakuntoon... takajarruletkut, käsijarru ja vìttuilevan srs-valon korjausta...
lisätäänhän listaan etuvieterit, raietangonpää ja alapallo... koiranluita en enää viiti tähän vaihtaa, ei niistä tuu ku korkeentaan huomautukset... tai jos viittis poisa käyttää ja rässissä painasta välykset vähemmiks...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Laittelin koneen paikoilleen projektiin ja savut mokomasta pihalle. Näpräämistä riittää.
Uudet laakerit, ketjunkiristimet ja laahain, tiivisteet ja stefat. Myös tulpat, tulpanjohdot ja öljyt on uudet. Öljypohja pitää vielä irrotella kun nokka-akselin pultin lukkoprikasta irtos palanen ja tippui sinne alas öljyn sekaan.
Nyt kun joutuu öljypohjan irrottamaan niin olisiko aiheellista jälkikiristää kiertokanget ja kampiakselin pukit??
Vielä pitäs ostella kärjetön sytytys ja Weeberin DGV, lyhennellä jouset ja paikata pohjasta yksi reikä. Sitten vois vuodeksi päästää lepoon ja odottamaan 2012 loppuvuotta ja autokorttia.
en rupeis ressaamaan mokoman rikankappaleen takia, korkeentaan öljyt laskee pois, joko heti tai 1000 kilsan päästä, joitten mukana roskankin pitäisi ulos tulla.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Ottaen huomioon kuinka paljon rojua keskivertoladan öljypohjassa on, en tosiaan ressaisi mokomasta. Öljypumpun imusiivilässä on noin millin kokoiset reiät, että jos se sitä isompi on niin mitään vahinkoa se ei koskaan tule tekemään.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Kyllä se öljypohjan irrotus on minun mielestä niin haistav..hommaa että ilman painavaa syytä jättäisin irrottamatta. Yhdellä koneella ajoin ongelmitta useita kymmeniä tuhansia jossa öljypohjassa oli vähintään 3/4 ylälaahaimesta.
Ja jos olet vetänyt puhtaat, öljytyt runko- ja kk-laakeripultit oikeaan momenttiin, ne pysyvät siinä seuraavaan avaukseen saakka.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
pvdriver kirjoitti:käyttömotukkaa leimakuntoon... takajarruletkut, käsijarru ja vìttuilevan srs-valon korjausta, etuvieterit, raietangonpää ja alapallo... koiranluita en enää viiti tähän vaihtaa, ei niistä tuu ku korkeentaan huomautukset...
noniin, eihän nuo raskinu antaa kun puolivuotta ajoaikaa vaan ompahan taas... moitetta löysi toisesta etuvalokuviosta, liekkö polttimo huonosti paikallaan tms...
tehostimen pumppuun pitäs stefa vaihella jossain vaiheessa ja jakopääkin pitäs tehä, kesän aikaan jos urakaksi ottasi...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Jokari kirjoitti:Ja jos olet vetänyt puhtaat, öljytyt runko- ja kk-laakeripultit oikeaan momenttiin, ne pysyvät siinä seuraavaan avaukseen saakka.
Hieman tiukempaan momenttiin ne vedin kuin mitä info-puolella luki.
Laittelin kuulalaakeroidun apusimpukan kiinni ja kävin koeajolla. Koneesta tarvii venttiilit säätää uuestaan ja nokkaketju kiristellä, kun pitää naputusta/kilkatusta. Kaasari taas ei ole ollenkaan tässä päivässä, temppuili jo ollessaan 1200:ssa kiinni. Sierrasta otettu weberkin on vähintään yhtä huono. Nappikseen meinasin laittaa 1500 koneen kaveriks axteecin kärjettömän sytkän mutta laitankin sen tähän.
Kytkin täytyy ilmata ja vaihtaa Mansosta ostettu 5v laatikko kiinni. Kattoluukunkin vois viimein liimata paikoilleen ja tehdä pakoputken tähän.