Oma ensimmäinen Samarani oli City 1100, jossa lämppäri oli varsin tehokas talvellakin. Sen sijaan 1500i:ssä mentiin enemmän tuohon lehmänhenkäyksen suuntaan, ja joku asioista perillä olevana tahona esiintynyt kertoi tuolloin, että lämmityslaitteen kenno oli vielä Cityssä kuparia, mutta ruiskussa alumiinia. En koskaan jaksanut tarkistaa väitettä.Team perseauki racing kirjoitti:isäukolla nuita nyt 2kpl ollut.. ensimäinen oli 1300cc kassutin, tarkaa vuosmallia en muista mutta ensimäisiä mitä tuotiin suomeen ja jälkimäinen euromalli kuitenkin mustilla puskureilla ja epäilen pahasti että sillä lehmän henkäyksellä mitä nuista tuli/tulee ei lasia kieroon tai edes halki saa.pressa kirjoitti:Eikös se ollut samarassa niin tehokas lämmityslaite, että väänsi lasin kieroon...
Ja huom: tähän autoon on vaihdettu kaikki lasit, ei vain tuulilasia.