Nyt kun masto projekti saatiin valmiiksi niin piti alkaa korjaileen nuo etuovet nappiksesta. Oven alaosa osittain kadonnu jonnekkin matkan varrelle niin ei pelti alareunasta ollu enää millään kiinni. Johan tätä onkin viimeset 5 vuotta pitkitetty niin nyt oli jo pakko alottaa korjaus.
Mie vaihoin kanssa äsköttäin naftaviltterin matstststaan, räknäsin että entinen purnukka on suodattanu jo ainakin kolome mottia naftaa... muutenennoo muuta ku ajaa vornottanu lissää kilometrilöitä mittariin, kaivelin tosin jo talavirenkaat romuin seasta jotta ovat käsillä kun tulleepi tarvis.
Viksailin sammaloitunutta 74 ladaa tuossa illansuussa ja se lähti railerilla 10min sitten Järvenpäähän entisöintiin.
Hyviin käsiin meni eikä renkaanpotkijoille, löivät myös mukisematta viissatasen kouraan.
taunuksen termarin vaihoin uuteen, vanhasta viisastuneena Genuine-Parts -osaan... koelenkillä ainakin lämpiää nopeemmin ja korkeemmalle ku ennen, alakantissa pyöriny koko ajan mitä mulla ollu, jospa siellä nyt tarkenisi...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.