Tuli vaihdettua kanttikseeni ajovalon umpiot. Käytetyt laitoin mutta ne olivat hienossa kunnossa! Valotehon parannus oli huomattava...
Vielä pitäis polttimot vaihtaa. Auton laittamista vain hieman vaikeuttaa se että se on +20km päässä kotoa kaverin luona!
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Kuskin oven korjasin kun oli ala reuna hävinny jonnekkin. Ja samalla käytin kaasarin atomeina ja kasasin uusilla hilppeillä ja hieman isommilla suuttimilla. Taisi vaan tuo 120 ykkösen pääsuutin olla liian iso kun käypi aika raskaasti ja kitkuaa aika voimakkalle nyt. No äkkiäkös tuon vaihtaa takaisin vakioksi. Ja vaihdoin vielä talvikiekot alle.
pvdriver kirjoitti:taunuksen termarin vaihoin uuteen, vanhasta viisastuneena Genuine-Parts -osaan... koelenkillä ainakin lämpiää nopeemmin ja korkeemmalle ku ennen, alakantissa pyöriny koko ajan mitä mulla ollu, jospa siellä nyt tarkenisi...
Kyllä jos Taunus on kunnossa,pitäisi tareta.Se voitti aikoinaan jopa Saab 99:n lämmityslaitevertailussa.
^ juu tuo uuvempi eestäraapiva versijo ei taija ihan yhtä hyvä olla lämpiimään, vaan kyllä sielläkin nyt tarkenee ihan mainiosti...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Aattelin jo että pesen kunnolla puhtaaks pinnan mutta taitaa jäädä tollaseks niin kauan ku vaan pysyy.
hitsit vaan ku auto kurassa joka puolelta näillä keleillä ku kaasaria ja sytkää säätelee ja sitte ei oikeen tohtis pestäkkään..
pvdriver kirjoitti:^ juu tuo uuvempi eestäraapiva versijo ei taija ihan yhtä hyvä olla lämpiimään, vaan kyllä sielläkin nyt tarkenee ihan mainiosti...
Jos kyseessä on Mondeo niin oikea termi ei ole Taunus vaan "vetovammanen sierra"
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
joopajoo taunuksiahan ne kaikki on annettasko jo olla... niin kumpihan se on se vammanen, paremmin irtoo näilläkeleillä valoista tuo mondeo kesärenkailla kun nuo sierrat jollain paskoilla talvinakeilla...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
pvdriver kirjoitti:joopajoo taunuksiahan ne kaikki on annettasko jo olla... niin kumpihan se on se vammanen, paremmin irtoo näilläkeleillä valoista tuo mondeo kesärenkailla kun nuo sierrat jollain paskoilla talvinakeilla...
Onko silläkin joku isokin merkitys mikä auto irtoo parhaiten valoista? Enolla oli Justy 4x4, sillä jäi monet ämmäläiset bimmeritkin risteyksiin.
Liekkö joku kasvamisen aihe tuo mikä jää ja mikä ei.. Ei herneitä.
Lasseen tuli alotettua peltitöitä tänään, jatkuu taas joku päivä..
ei oo merkitystä, sillä on vaan merkitystä irtooko vai jääkö irtoomatta...
lisäpitkät ruuvailin keulalle, suojatut kutisteabikot oli loppu joten huomenna jatkuu, eiköhän kohta ala näkemään...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Sovittelin noita ylijääneitä xenoneita punto fiiatin pitkien tilalle. Polttimot sopi hyvin paikoilleen, mutta ballastit ei oikein löytäneet paikkaansa. Paranihan tuo näkyvyys jonkin verran, mutta ehkä enemmän odotin. Häikäisystä en tiedä mutta ei kai nuo pitkissä haittaa, eihän niillä toisia vastaan ajeta
Lyhyiden tilalle en laittanut enkä tule laittamaan, sen verran arvostan kanssakulkijoita etten niitä tahdo sokaista. Ja ne poliisitkin...
Eipä menny Isuzu läpi kun käytin ruokatunnilla aa rahastuksella.
Kuhan kerkiää niin ohjelmassa olis sormenpään kokoisen reijän hitsaaminen rungosta, raijjetankonpään vaihto, käsijarrun säätö ja kytkinpedaaliin pitäs jonkunlainen kumi tumppasta paikalleen. Eli aika vähällä saa piiiitkän leiman.