Jaccez kirjoitti:Eipä menny Isuzu läpi kun käytin ruokatunnilla aa rahastuksella.
Kuhan kerkiää niin ohjelmassa olis sormenpään kokoisen reijän hitsaaminen rungosta, raijjetankonpään vaihto, käsijarrun säätö ja kytkinpedaaliin pitäs jonkunlainen kumi tumppasta paikalleen. Eli aika vähällä saa piiiitkän leiman.
Meiän Troopperipa meni muutama päivä sitten leimalle! Muutama korjauskehotus tuli:
80 lätkä puuttuu, ja muutama olematon ruostekohta korjattava. Ruuvipenkiä eikä tavaralaatikkoa ei kysytty konttorilla koska laatikon tilalle on
pultattu lattiaan kiinni aggregaatti
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Joo tännään heti töitten jälkeen menin verstaalle laittamaan sutsua, ei ois enää kun se reikä jälellä.
Eipä tuokaan leimapena ruuvipenkistä puhunu mitään mutta sanoin sille että kahtos sää nääs ku o helevetin hieno ruuvipenkki koiraverkon kiinnikkeessä.
Tuo onkin aika kätevä kun siinä on puristin niin sen saa irti kahessa sekunnissa ja saa kiinni vaikka taukokopin kahveepöytään jossa se on jo ollukkin eikä mokoma maksanu kun 3€.
Runko hitsattu ja pyöränlaakeri kiristetty, kas kun se ei siitä laittana merkintää.
Kylläpä oli taas heleppo tehä kun oli nosturi käytettävissä. Jos maanantaina kerkiän niin hajen 15.5kk leiman.
Askartelin äSSään mekaanisen flektin paikalleen.
Ja koulussa pitäis koekäyttää 2101 Nappiksen kone jonka remppasin ja se on mulle täysin ylimääräinen. Laitan sen koekäytöstä videota.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Sitten heivasin sen vanahan soittimenpaskan mäjelle ja laitoin Denverin soittimen tilalle joka oli mulla Astrassa. Onkin hyvä kun tuossa on tikkupaikka.
Vielä pistäs pikkusen paremmat ämyrit niin kelpaa kuunnella iskhelmää.
Viikonloppuna tuli vesipumppu vaihdettua kun alkoi melkein norona valuun vesi. Samalla tuli hiottua kaikki hihnapyörät kun ei meinannu saaha hihnan luistamista loppuun mitenkään. Ja kun oli jäähdytin pois edestä niin tuli vielä vaihdettua kampiakselin etupään stefakin.
Tänään tuli vaihdettua nokka-akseli ja keinut kun alkoi kyllästyttää se jatkuva naputus. Josko se ainakin nyt vähän vaimenis. Onneksi huomasi ennen kasausta että oli varastorasva kuivunu ja tukkinu öljykanavat kokonaan. Nokkien kanavia saanu kuin porakoneella ja pienellä terällä auki. Samalla huomasin että oli se kannessa oleva ketjunohjain menny palasiksi. Ja tuli vielä vaihdettua kaasariin ykköskurkun pääsuutin takas vakioksi.
pvdriver kirjoitti:tänään jouvuin sulattelee lukkosulalla jo lukkoja ennenku autoon pääsin... vieläku yleensä kotipihassa tulee auki pidettyä niin sitten ei saa lukkoon kaupungillakaan kun ovat jäässä... ei käy laatuun, siispä tilailemaan korjausta asiaan... vanhanaikasta muutenki tuo avaimenkääntely...
tällasta kattelin, ois suht yksinkertasen ja siistin näköset kaukosäätimet... luontevin asennuspaikka varmaan kuskin jalkatila / kick-paneelin taus, sieltä saa oveen meneviin johtoihin kytkennät, ja hätävilkkukytkin myös lähellä...
eilettäin tuli postilaatikkoon, vaikka varmaan venähti vähän joulun takia, silti alle kolme viikkoa meni matkalla...
tänään asentelin paikoilleen ja hyvin pelaa, vilkutkin vilkkuu ja kaikki... kantamaakin riittää noin kympin leluksi ihan kiitettävästi, jospa pysyski kunnossa...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Leikin ladan päällä olevilla lumilla, ja putsasin sen sitten ja kaivoin hangesta esiin.. Samalla nyppästiin sitä vähän muualle Deerellä. Viikonloppuna leikitään peltimestaria.