Jos ei "tyhjää" saa äänestää nii Sammy. Ja vaan siksi että Ladalla on sorruttu etuvetoon.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
huonoa ladaa ei ole! tai no se uusi lada arveluttaa pahemman kerran.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
samara mikään huono ole!! ennen minäkin olin vannoutunut takavetomies, mutta kyllä samaraan tottui varsin pian ja huonoista puolistaankin huolimatta se on hyvä. Ei huonoa Ladaa olekaan. paremmin vois sanoa että 90-luvun Ladat oli huonoja tai vähän ehkä huonompia kuin vanhemmat, 2000 lukusista ei vielä tiedä, sen näkee kun ne vanhenee.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Sammy sai äänen vain (tai ainakin suurimmaks osaks) vedon takia. 110:ä en ole ajanut mut kyllä sen kyyti oli aika kiva.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Mäkin äänestin Samaraa, mutta en niinkään vetotavan vuoksi, kyllä etuveto on ihan passeli ratkaisu henkilöautoon; vaikka ite tykkäänkin takavedosta ei se tarkoita että etuveto olisi HUONO. Samaralle tuli pisteet epämukavuuden vuoksi, esim. mun reidet on melkein liian paksut penkin ja ratin väliin (vai onko vika mussa?) ja ajoasento on liian sporttinen ts. näkyvyys on huono.
Kaikki Ladat on hyviä, kunhan niitä käytetään niin kuin autoa kuuluu käyttää. Kaikemmaailman viritykset, jotka on turhaan poistettu alkuperäisestä käyttötarkoituksesta, on huonoja Ladoja.
Ladaan mahtuminen voi jollain tavalla sivuta ergonomiaa joka ei Ladoissa ole ylpeilyn aihe.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
no siis onhan samaran penkille änkeeminen vähän vaikeampaa kuin takavetoisen missä ratti on sillai tilaa antavasti pystyssä, itsellä tällaisena lyhyenä ja lihavana on vaikeaa puikkelehtia väliin, mutta ei se viellä autosta huonoa tee, toi näkyväisyys matalilta penkeiltä on kyllä ikävä, mutta vastapainoksi on sentään vähän paremmat peilit kuin takavedoissa, joten tasan menee.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Se on se Lada, joka meinasi työntää mun Ladan Kuusankoskella Ahlmanintien puomien läpi junan alle. Onneksi oli talvi ja se takaa tullut lopulta kääntyi lukkojarrutuksessa sen verran, ettei osunut. Jos se olisi onnistunut, niin sitten mun Ladasta olisi tullut huonoin Lada.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone