Koneeksi tähän on vaihdettu 1.5 litrainen ladan moottori ja 5-lovinen laatikko. Eli katsastus tulee olemaan hintava rekisteröintikatsastuksineen ja muutoskatsastuksineen. Museopeliksi tässä on ehkä kuitenkin liian suuri savotta, mutta ei vielä pois suljettu.
Muita puutteita oli etuturvavyöt, taaksehan niitä ei tarvitakaan tämän ikäisessä. Nekin on jo postissa tulossa.
Kytkin toimii satunnaisesti, mutta levy pitäisi olla uusi. Joten siellä on varmaankin ilmaa.
Venttiilit ääntää, säätöä vailla
Takavalot haalistuneet, niihin uudet kuoret.
Mittaristossa maadoitusvikaa.
Vilkut ei toimi
Tähän tullaan perehtymään enemmän kun tuo Niva on saatu leimattua http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =2&t=33769
Ja onhan nuita muitakin kulkuneuvoja tuohon pihaan eksynyt ja nekin vaativat huomiota osakseen.
Jos jollain on heittää faktaa näiden LS-mallien myyntiluvuista ja nykyään hengissä olevien määristä, kuulisin mielelläni. Ilmeisesti tämä kuitenkin on suhteellisen harvinainen kapistus. Täytyy nyt vielä miettiä kuinka pitkälle tätä tullaan entistämään. Budjetti tullaan kuitenkin pitämään aisoissa.