Meikä síis liitty kerhoon. Maksu lähtee 15.4. virmalle päin. Tuli oivalliset tarrat ja huippu avaimenperä. Lehti putkahti samal. Tuleeks meille uusille jäsenille joku jäsennumero ja jäsenkortti? No ei sil et miä niit tervisin tai olisin vailla, mut kuha kyselen ku ei o muutakaa tekemist.
Viäl. Oon vähä värkkäytyny ton 2104 1700i combin kaa. Yks havainto mikä o päteny on se, että mikä helpolla lähtee irti, sit on vaikee laittaa takas. Pätee muute toisinki päin. Latamaailma o ihmeelliin edellee.
ei tule korttia
se punakeltainen tarra on jäsentarra minkä saa liittyessä
avaimenperä ja sinivalkoinen tarra on ne mitkä saa kun on ollut kerhossa sen täyttäessä 10v
Iltaa,
Pahoittelen vanhan aiheen nostamista. Liityin jäseneksi jokunen kk sitten. Lehteä olen saanut, mutta en jäsentarroja. Pitäisikö niiden tulla vai pitääkö tilata erikseen? Näyttäisivät hyvältä mobiilissani.
Uusivanha jäsen ilmoittautuu. Olen nimittäin aikaisemminkin ollut. Ennen ajokortti-ikää liityin ja erosin koska ostin ensiautoksi ajokortin saatuani Saabin ja köyhänä opiskelijana piti kaikki "ylimääräiset" kulut saada pois. Koska en raaskinut liittyä silloin saabclubiinkaan niin erosinpa sitten ladakerhostakin. Tänään sitten liityin taas ladakerhoon
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97